2017年2月19日 星期日

2016一人成行初體驗新春大吉沖繩團〈三〉

2016年2月13日
第三天:從未試過如此放任嘅行程,
今朝瞓到10點至起床呢!可惜尋日收到通知,
今日天氣變壞,賞鯨要取消lu

落街行吓,咁嘅天氣,點會係壞呀!
於是再死心不息聯絡Seasir
希望可以去賞鯨啦


等候期間,喺Mosburger食個brunch先,
決定到12:00再唔覆我,我就另外搵嘢玩㗎嘞!
終於,11:55收到Email啦!可以如期出發lu


12:55Seasir架車準時去住處接我。


出發前,雄心壯志咁款。
現實啲,去碼頭旁個Office度俾埋錢先。



每年14月,係賞鯨嘅季節,夏天嚟就無得睇嘞!



先聽咗啲重要資訉先,
帶隊呢位係香港人嚟㗎,有咩唔明便問


呢班洋人都搞笑,開開心心出船後突然掉頭取消活動。


今日個天咁靚,點可以淨係去行街㗎!


不過其實都好大浪吓,好彩食定暈浪丸。
拋咗成粒鐘,喺成身標曬汗之際,架船停定咗,
全船人靜曬四圍望,只聽到有個女仔:「嘩!利害(日文)
然後大家就起哄。五分鐘後,回程


講真我乜都睇唔到,就落船嘞!好彩無嘔,唔係早餐都蝕


返房放低相機先,咦!同房check out咗喎!


搵食啦!見到定食嘞,覺得好有安全感,
呢度無乜定食㗎唔係沖繩料理就係燒肉或者石垣牛


為咗彌補我睇唔到鯨魚嘅創傷,我要食好啲。


沒有留言:

張貼留言