2017年2月23日 星期四

又係復活節去台灣〈二〉

2016年3月29日
今日會喺台北活動,去一啲熟口熟面嘅地方。

酒店早餐,係半自助嘅,隔日會中西式對調,還算OK。


 之後就上貓空,點知今日勁多人,都要排咗一陣。


 本來想上去茗茶,但係時間唔啱,唯有下次啦!


 今日只可以四圍逛逛,影影相,因為趕時間要走嚕。


 因為今日中午約咗時間去KT火鍋店食晏嘛。


 幾經轉折講到牙血都出至訂到位,點都要嚟啦!


 今日下午食大啲:我哋打邊爐!勁喱!


 入去要先喺門口等等,由入門口開始就已經到處KT嘞!


 等待期間可以放吓血先囉。


 利申:我唔係KT粉絲,不過我都覺得裝修好有心思。


 好多細緻位都見到KT架!


 坐呢道應該幾舒服,起碼對腳可以伸直啲。


 我哋就坐埋邊嘅假疊疊米,屈住個肚都有啲啲辛苦。


 餐牌好大個,但係唔駛擔心選擇困難噃。


 因為選擇唔多,就係一般A餐B餐C餐果啲,啱晒我呀!


好快就決定好點餐嘞!坐定定擺好餐具等食囉! 


 主菜未到之前,先上醬料。


一人一個鴛鴦鍋,可以自選湯底,個木蓋好靚呀! 


 個侍應幫我哋每人落咗兩個KT頭入湯度,佢話係骨膠原喎!


 嘩!上「菜」嘞!份量都幾多架!


肉類可以選擇豬或牛,我梗係揀牛啦! 


 未水滾時,食個燉蛋頂住吓先。


 齊腳啦!我唔客氣嘞!


 食完去行吓街街,去line friend store睇睇先。


 要買手信俾大姪女,一於用whatsapp一齊揀揀啦!


 點解佢會咁鍾意呢幾個公仔呢?真係有代溝囉!


 跟住又去探KT?同佢有親咩?呢道係邊度?


 好似好多嘢食咁喎,無錯,呢度就係淡水嘞!


 不過今日冷冷濕濕,街上無乜人,檔口都唔多旺。


 終於行吓買吓就返酒店嘞!不過其實夜晚無食嘢,
所以買咗啲嘢食返酒店開餐,梗係唔少得我最愛嘅鹽水雞啦!



沒有留言:

張貼留言