2017年2月22日 星期三

又係復活節去台灣〈一〉

2016年3月28日

由於我個Asia Mile積分就嚟到期,咁啱可以換到台灣機票,
一切就好順理成章咁,咪決定呢個復活節又去台灣囉!
我無邀請朋友,自己一個人換好機票訂好酒店,
就close file印印腳等住起飛啦!
後尾朋友問起又想join,咁又變成三人行啦!
不過為咗想經濟啲,就幫朋友訂咗華航,而我自己就搭CX,
由於朋友們都唔熟路,佢哋都有少少擔心架,
我諗住差不多時間上落機,唔駛驚啦!
點知......一早接到e-mail話我班機要delay幾個鐘喎!
咁我班朋友點算呀?
我即管打去CS問問,佢又肯免費同我改番早喎!

指定動作,上上磅先啦,唔該。


我都想去大阪架,不過今次就要中途站落機呢!


 我哋呢啲窮等人家,時時搭廉航,好耐無搭過CX嘞!


 哈哈......終於有電視睇嘞!


 不過就算搭CX,都係食麵包架咋!


 落機後有少少淆底,乜我好耐無嚟過咩,乜唔同晒嘅?
都有少少擔心搵唔番兩個朋友仔,好彩都撞得番。


 話咁快去到酒店,今次住Hotel Relax II,
佢有I、II、III館,都好近台北車站,三人房每晚$978,
房價公道,都算新淨光猛,而且裝修都好新潮吓。


 三人房有個小偏廳仲有張餐檯,方便宵夜,
除咗一般嘅咖啡茶包之外,檯面仲擺咗一籃零食,免費架。


 房間唔算大,所以要用盡空間,衣櫃細細好慳位。


 地方小小,但應有都有啦。


 浴室同廁所係分開嘅。


 無浴缸,係花灑。


 Check in時有飲品coupon送,不過要去對面館飲。


 第一站去試試運氣,探吓Kitty,不出所料肯定無位啦!


 四圍搵食之濟,見到呢面好靚嘅牆,咁有馬拉feel嘅。


 最後去咗食韓嘢,不過......


 中伏了!



沒有留言:

張貼留言