2017年2月19日 星期日

2016一人成行初體驗新春大吉沖繩團〈一〉




2016211

Gin's Tour 新嘗試嘅:
「鬼鬼鼠膽粗粗一人成行初體驗新春大吉團」
今日終於如期出發嘞


其實想試吓自己一個人出遊好耐嘞

搞過幾次但係都失敗
因為最後都會有朋友話想join
所以又變成二人行三人行、四人行......
今年1月初,突然血來潮合指一
決定 - 「就係呢個假期嘞!」
於是乜都未checkplan就訂咗張機票嘞!
仲要去一個自己無咩概念嘅地方添
總之……訂咗先算啦


呢幾個禮拜不斷有朋友問我過年去邊度玩,
我都死忍住唔講話就話唔想有人叫我做代購啫,
其實講真係怕自己信心動搖或者聽太多意見或者要解釋太多
或者見到朋友露出詫異嘅眼光......
朋友們,下次同下次同再下次我都會繼續出團架
只係今次撇甩大家一次咁多啦!

食個早餐之後就登機啦!


今次去新嘅登機閘口,地勤話過去要成30分鐘,一定係講多啦
我由1號閘口出發慢慢盪過去都係12分鐘之嘛。 


 其實我都幾鐘意搭港航架,啲位都算闊。


 可惜無傳統餐,咁食個飽,睇套戲,好快就到架嘞!
不過我呢程機都幾災難吓,
首先,坐我後面係一家三口,個BB得幾個月大,
係咪已經想死呢?佢哋全程郁嚟郁去踢我張櫈⋯⋯
坐我前面個呀Dee一開餐就成杯汽水倒落地下,
而我個袋就放喺前面張櫈下面⋯⋯


話咁快就到啦! 
由於唔趕,慢慢行認識吓機場先,仲喺度拎咗好多資料添。


 如果喺香港無買上網咭,呢度都有得㩒。


 不過貴一倍之嘛!3000円得1GB咋,記得去鴨記買定先嘞!


 雖然機場細細,但係一個魚缸就突顯呢度嘅特色啦!


 由國際線行去國內線搭Monarail出市區,車頭係景觀位嚟架。


 呢幾晚住Grace Naha,好平,4500円住三晚,
不過,中年人住青年旅舍,真係笑大人個口呀!
呢道都好安全好企理,不過就無個人Locker,
有咩都係掛喺自己床邊,就算去沖涼都要帶住貴重物品,
可能唔係旺季,同房只有一人個日本年青人,
所以可以自己任揀床位,我梗係揀樓下啦,起碼有位放喼嘛。


 安頓好去行吓食吓先,呢個鯛魚燒勁多人排,我又排吓先。


 呢個沖繩菜園放題好似好抵食,不過一個人入去怪怪哋嘅。


 獨遊客,都係食番啲面壁思過餐把啦!


 pat嘢,高人指點,話係淮山喎!


 睇吓佢「杰撻撻」又「滑San san」,真係好難接受呀!


 話說要用嚟撈飯食喎!


 飯後梗要行吓便利店啦,嘩!Royce綠茶雪條呀!


 Haagen Dazs期間限定雪糕呀!可惜咳梗,無福消受啦!


 都係去行吓國際通先啦!


日本,真係乜都有限定㗎,百力滋有⋯⋯ 


 Kit Kat都有⋯⋯


上次去大阪招兵買馬,點知就差大雄無貨,
好開心今晚搵到佢,終於一家齊齊整整過新年囉! 


聽講呢間係勁嘢嚟,喺國際通已經有幾間分店! 


 全部都係賣鹽同埋鹽嘅製成品,門口仲有賣鹽雪糕添


 偷影中,呢道鹽都有百幾種。


 行藥房時間,見到傳說中嘅「凍死曱甴剎蟲水」,勁呀!


 呢邊仲勁多搞怪Mask,好我意呀!


 古裝同喪屍都幾搞笑,純玩就OK,唔知有無功能啦


 呢幾款又如何?買嚟玩遊戲做大懲罰都好喎!


 行夠買夠就返房嘞!第一日就有收穫啦!仲要即刻食添呀!






沒有留言:

張貼留言