2017年2月20日 星期一

2016一人成行初體驗新春大吉沖繩團〈五〉

2016年2月15日
第五日,報告。
今日取消美國村行程,可以再hea啲,
其實都係因為感到個感冒開始發出嚟嘞!
都係咪咁自信,一個人都係留喺民宿附近安全啲。

今朝瞓到九點自然醒,係自然痛醒,
事緣腰肩痛已個多月,今朝勁痛,
咁一於落樓下買嘢貼啦!報告:今日天氣又凍又大風⋯⋯


話時話真係要格吓價,國際通同超市賣500,呢度賣350咋


之後去Tokyu hands,點知越行赿暈,又想嘔,
正所謂過到初一過唔到十五,個感冒要發出嚟嘞!
拿拿聲喺洗手間門口張梳化休息一陣先,
多謝好友一直越洋同我whatapp吹住水,
令我保持清醒唔駛客死異鄉。


再坐落去都唔係辦法,而家我有兩個選擇,一係返去民宿瞓,
一係食完嘢先再決定。咁我見有blogger話呢間壽司店好掂,
咁捱埋去啦!唔知係咪假期完咗呢?無乜人咋喎!


佢個迴轉帶好得意,上層轉壽司,
下層轉唔同款嘅杯呀、豉油碟呀⋯⋯
客人可以自己揀款,而對間舖嚟講都好方便,
就算打爛杯碟都無所謂,是但買番咩款都得啦。


喺無乜力量嘅情況下,求其揀咗個定食,
味道一般啦!跟手即刻啪包藥。
可能食咗嘢加食咗藥,精神啲決定繼續行街街。


呢區有好大間Daiso、無印、Best、玩具反斗城、Uniqlo......
其實都幾好行嘅。


又有24小時Cafe,半夜都可以嚟食嘢架。


其實呢區最出名嘅地標係DFS
不過呢啲及點會係我哋呢啲平民啱入嘅地方嚟呢?


買張Rui Rail one day passone day係24小時計,
咁就可以用埋嚟聽日出機場,咁就抵番晒啦!
忽然好掛住國際通果種遊客區嘅氣氛添,一於落去索吓啦!
首先行吓卡樂B專門店先。


附近好多體驗教室,可以做米餅啦⋯⋯


可以將自己張相印喺森永食品盒上面啦⋯⋯


入去平和通之後,仲有仲有......


仲有好多好多其他體驗⋯⋯


例如可以造隻Shinsa電話座啦⋯⋯


可以做海洋生物圖案印染啦......等等,啱晒親子遊。


其實我個目的地係呢度:花笠食堂。


喺後街嘅一間小舖,但都幾多人幫趁喎!


真正家庭料理,我就好鐘意嘞!


店面無乜裝修好傳統,都係由一班大嬸同兩個婆婆打理。
為免人多,今晚提早六點就食完飯,
之後再去驚安之殿堂感受吓旅遊氣氛先。
行到八點幾買齊嘢就返去lu


返到去諗起聽朝一早就走,唔記得買麵包添!
由民宿行去Main Plaza或者便利店要成10分鐘㗎噃!
頂硬上啦!好彩終於都見到我至like嘅包包啫。


咁鐘意食,不如自己買架機整啦笨!


俾錢之際,俾我眼尾哨到靴下屋喎,
帶得3000円出嚟,一於買盡佢!


臨離開商場見到Mister Donut,呢期嘅禮物好靚吓喎!


幾靚都好,我又點可能食7donut呢


好啦!沖繩之旅報告到此為止,
而家要諗辦法將呢啲嘢同埋對Crocs拖鞋放入個21吋喼度呀!



沒有留言:

張貼留言