2017年2月19日 星期日

2016一人成行初體驗新春大吉沖繩團〈四〉

2016年2月14日

第四日,用盡雙腳嘅一日。

今早check out轉場,九點幾就出門口嘞!


決定今日除咗靠雙腳,就係靠Google map嘞!
不過我發現佢成日都老點我嘅


Google map叫我經過好多民居,
行咗25分鐘,終於嚟到第一站


呢個神社好特別,起喺懸崖上,下面係海灘,
值得一嚟,且有人話手信要御守吖嘛,我咪嚟囉


一場嚟到沖繩海灘,落吓水先


第二站,又行咗四十分鐘,係嚟參加漫湖公園櫻花祭。


都有盛開中嘅。


但係唔算密,我諗品種都係問題。


不過會場熱閙已經值回票價啦!


道路兩旁好多小食賣。


呢檔最有睇頭,個妹妹堅係識煎㗎!


大家早有準備,不過坐定定又唔似賞櫻喎!


係坐響櫻花樹下欣賞傳統舞蹈呀!


一場嚟到,我準備好㗎!


賞完櫻就行過去奧武山公園,見識吓沖繩嘅滑梯。


呢個唔係主題公園,個滑梯已經咁得睇,好嘢!


小朋友都好獨立,好嘢!


見識完就落去牧志駅,途經鹽屋,今次一定要食🍦啦!


可以自選加咩嘢味道嘅鹽,我隨咗辣召外,全部試勻。


其實目的地係呢度:那霸市第一牧志公設市場。


最鐘意就係行超市同行街市架啦!


已經兩點幾,仲有好多人嚟食飯,應該好好味嘞!


街市買嘢係平啲㗎!


沖繩喎,梗係要食番串菠蘿啦!


玩完返去拎行李途中,發現咗佢喎!


可以入去同🐱🐱一齊玩,一齊飲咖啡㗎!


齋飲唔玩都得!不過今日我齋睇咋!


轉場,跟住兩晚住呢度。


都幾高尚喱!


每次book民宿交🔑嘅方法都好特別,
今次仲搞笑,要去停車場架單車旁開盒仔。



我嘅至愛,洗衣機💕⋯⋯



有廚房,不過今次無用過。


兩張床,可以一張放行李,好方便。


小餐枱,小電視,日式部屋feel。


最鍾意日本民宿會提供埋Wifi蛋嘞!


仲有個小露台可以晾衫架!


入廟拜神,入屋梗係⋯⋯洗衫啦!


嘩!呢個真啱駛,呢兩日邊度都唔駛去啦!


呢度多商場同購物點,行過去連環三個supermarket
越行得遠越平,終於又買埋一大堆⋯⋯



呢邊天氣真真變幻莫測,連日本天文台都信唔過,
嚟之前日日都顯示落雨,但其實只係試過一兩次微雨,
第一日氣溫只係熱香港少少,除低件外套就得,
之後兩日又熱熱哋喎,一件TOK
其實日間天氣好舒服,時時維持住一個唔潮濕嘅春天,
點知頭先買完嘢就落雨,加上呢度時時都好大風,
即刻要拎番件䄛出嚟著⋯⋯
又凍又攰,拿拿聲食個面壁思過餐就返去lu
聽日本來諗住去美國村,但係覺得宅吓都好喎!






































































沒有留言:

張貼留言