2017年2月19日 星期日

2016一人成行初體驗新春大吉沖繩團〈二〉

2016年2月12日

今日第二日,應該係行程最多嘅一日嘞。
今日參加咗一天團,可以解決不少交通問題,
可惜出門口果時,天色麻麻吖。


  今日參加嘅係Hip Hop Bus一天巴士團,
早上8時正要去到懸民廣場集合,
去到已經有職員喺度點名,
職員表示今日呢團滿晒,
即係,我可能會同陌生人坐,無所謂啦! 


 隨團有一位美麗嘅導遊姐姐,
佢會用日語同英語講解,
就算再唔識聽都唔怕雞同鴨講,
因為上車每人會獲派一個八種語言嘅翻譯器。


 第一站去萬座毛,

萬座毛嘅名稱係來自於琉球國王嘅稱讚
可容納萬人的草坪」而得名。
 - 即係野原咁解。


 最近因強大嘅岩層大象岩而著名嘅景點,

個個都湧過嚟拍張到此一遊相啦! 


 第二站係古宇利島。



 呢度有個「亞當和夏娃」嘅沖繩版傳說,

古宇利大橋下面就係古宇利海灘,
如果唔怕成腳沙,可以喺海灘散散步㗎。 


 沖繩四圍都會見到佢哋,佢哋喺沖繩嘅守護獅子「Shisa」,

一隻開口招來健康財富;一隻合口防止邪靈侵害。


 每個旅行團都有嘅行手信舖時間,有沖繩土產:海葡萄。



 仲有好多另一種沖繩土產:黑糖食品。



菠蘿都係沖繩名物嚟架。 



 有好多即食水果,100円一串。 



 仲有好多土產、土產、土產⋯⋯不過我無買。



 行完一輪之後再上車,

導遊姐姐播美麗海水館嘅DVD俾我哋睇。


 海洋博公園都幾大,行到腳仔軟。 



 個團已經包咗入場費,

講真我自己嚟未必會入,$1850咁貴。 


 一入場好多人喎,原來係玩緊親親海星,

有位普通話太太硬係要拎起粒星,
佢老公不斷呼喝佢:「走走走放低,」
太太又用好粗豪嘅聲缐撒嬌,
終於佢老公話:「貼住告示話唔準㗎!」
最後,佢老公贏咗!Yeah  


 小朋友,你咪賣萌啦⋯⋯ 



 呢個係好多日劇都會見到嘅場景, 

人頭湧湧,都係等梗兩個老大出場啫。 


 巨無霸嚟嘞!魚毛蝦仔通通同我讓開。



 其實鯊魚個樣都係各有性格架,佢幾可愛吖! 



 依起排牙果時又有啲兇喎!



 呢個呢,佢個樣⋯⋯⋯⋯蠢噃! 



 離開水族館,外面都有好多免費區,

好似呢個兒童遊樂場啦 


 仲有好人工嘅花博啦!




不過呢道就好難搵嘢食囉,終於搵到個樣子平凡嘅炒飯,
話說係用國產米嘅,又超好味喎!  


旅行團最後一站,去菠蘿園。  



 咁都要600円入場?好彩包埋啫。 



  呢架呠呠車要100円搭一個圈架!



 今日人多,我哋無得揸車,只可以買手信,

我見好多人都買呢個蛋糕嘞! 


 菠蘿仔細細個,又確係幾cute嘅! 



 最實際都係可以任食菠蘿。



 最後我都有消費㗎,食咗一個菠蘿雪糕!



 行程完畢,落番國際通,呢道啲Tee舖幾搞笑。



 呢間手信舖賣埋啲嘢古靈精怪,都吸引到我入去行個圈嘅。



 苦瓜係沖繩名物嚟架嘛,做乜坐住佢呀?



  行行重行行,終於俾國際通屋台吸引住。



 食番個沖繩料理先,苦瓜豆腐、魚飯、菠蘿特飲,好味  



  飯後甜品,今晚,你走唔甩嘞!



 流心架,好好好好味呀!


沒有留言:

張貼留言