2014年6月7日 星期六

韓國玩雪之旅第七天@機場

今日下午機,食完早餐執齊嘢出發去機場啱啱好,

機場有個類似文化館嘅地方,可以影影相。


仲有姐姐教你做傳統工藝小手工,小朋友好專心喎!


難得見你咁認真做手工噃。



玩飽嘞!飛機到嘞,預備返香港囉!



老友,呢個旅程有你真好,雖然你有少少失控,

但係我覺得玩得好開心呀!



大人個餐,OK好味,最鐘意嘅都係佢罐可樂!

每個人都有唔同嘅旅行方式,

有人鐘意每一朝瞓醒先睇心情至決定去邊,

可能有朝一日我都得,

我諗一個人在途上嗰時就得啦!

但係現階段,我都係習慣預先plan好行程嘅旅程多啲!

朋友,我哋約好,下次一齊再玩過啦!


沒有留言:

張貼留言