2014年6月16日 星期一

好玩台中第二天 @ 溪頭妖怪村

早餐維持酒店本色,雖然餐廳細細,但水準OK喔!



入坐食早餐會派一個公仔,放喺檯面,就算行開攞嘢食,

人家見到檯面個公仔,就知道張檯有人,都幾有計喎,

有啲人好似我咁,食飽無聊咪同佢哋做吓運動囉!



食飽就去郵局寄寄信,慢慢行去神鑑大樓,

因為今日預算會搭「台灣好行巴士」去溪頭嘛。



巴士站正正就喺神鑑大樓前,都好易搵,

「台灣好行溪頭線」嘅第一站係干城車站,呢度係第二站,

點知我哋行去巴士站附近,就有一個的士司機過嚟兜客,

係好滋擾果隻,而且附近所有乘客都有相同經歷。



其實我就鐘意搭巴士多啲,但係巴士居然客滿飛站喎!

咁有一個態度好啲嘅司機再拉埋兩個大學生同我哋夾車,

巴士雙程每位NT330,而包車去兩個景點就每位NT600,

唯有照剎啦!因為一日得幾班車,下一班都應該會滿啦!



的士先車我哋去一個中途站,然後轉車上山,

呢程車要另收費啊!位位NT200,

都有好多當地人唔坐車,慢慢行上山架,

以為坐車舒服啲?非也!因為山路巔岥又多彎,

真係非常得人驚,落車後我真係慶幸執番條命呀!



呢一個景點個名好好聽,叫做「忘憂森林」。

還好遇上晴天,地碼都影到以下啲相,

雖不至於係人間仙景,起碼第一眼見到都覺得幾壯觀吖!






其實忘憂森林最靚果時,係夏天有湖水倒影嘅時候,

只怪我哋喺春天嚟,睇唔到最靚嘅景致啫。

以下係官方網頁嘅圖片,真係好靚噃!

但係我又諗,如果真係有咁靚嘅景,我哋都行唔到入去啦!



玩咗一陣行番出嚟,我就打電話call番頭先個司機,

睇吓,一片綠油油,天色好好呀!



話口未完,睇住一陣霧吹過嚟,

仲陰風陣陣添!山上天氣變化真係大呀!



上番的士,去到第二站,就係我哋今次嘅目標:妖怪村嘞!



呢度好似一個日本嘅村落咁,我覺我包裝得唔錯!



呢度係中間個大廣場,去到果時仲有人喺度唱緊歌添。



門口有間妖怪村主題酒店,本來我諗住Book呢度架,

但係我用官網send過資料,又再e-mail過去,

但係都無反應,連「酒店已無空房」都無回覆,我估:

一係就佢哋好落後電腦慢過寄信;

一係就唔想做我哋生意囉!所以最後唯有放棄啦!



呢架巴士旁邊都係一間手信店,包裝得幾靚?



根據呢度流傳嘅故事,妖怪村創辦人松林勝一先生,

喺日據時代響森林入面被小雲豹八豆同黑熊枯麻救番,

所以,佢哋兩個就成為妖怪村嘅代表人物嘞!



呢個似唔似曾志偉啲港產片嘅橋呀?「有間茶樓」!



我哋第一時間就入咗去食嘢啦!因為我哋係餓底吖嘛!



入而有間青山食堂,啲佈置好懷舊好得意架!



四隻蝗蟲,唔知係唔係中咗降頭,食唔死嘅?



食飽又四圍遊覽吓啦,講真真係幾精緻嘅!



萬物皆有因,要睇靚嘢係要付出架,朋友,

放低啲銀兩買手信啦!





玩到四點幾就走嘞!返酒店hea一陣就出發去買太陽餅lu!



先去九個太陽,我......無買嘢喎!



好出名嘅魏清海,都係到此一遊啦!



去埋新太陽堂,間間都話正宗老店,都唔知點揀!



都係番去宮原食雪糕啦!咁夜無人排隊架嘞!

真係花多眼亂呀,揀隻味先!




最後我揀咗伯爵茶配提子霖于酒,真係無揀錯,好味!



我哋以雪糕代酒,干杯!



夜媽媽又唔想再搭車出去食嘢,於是喺附近夜市買嘢食啦!



原來食雞排都有最佳方法?試吓真唔真?

終於買咗大包小包返酒店交誼廳食囉!




沒有留言:

張貼留言