2014年6月2日 星期一

韓國玩雪之旅第一天@ High one Resort

今年農曆新年,同朋友一家人計劃去韓國玩雪,

由於都幾早book好機票,價錢尚算公道,

搭大韓零晨機,機票大人$4353;細路$3353,

過年喎!A380喎!好耐無搭過嘞!抵啦!


其實我都幾唔熟韓國,plan果時都雞手鴨腳,

所以,我對呢次行程都無乜期望,

我嘅旅程亮點係......呢個小朋友!



喺起飛前幾日,大韓就打咗電話俾我,問小朋友想食乜?

有四個餐俾佢揀,我哋建議佢揀Pizza,

諗住就算搭零晨機瞓咗都可以take out嘛!


幾開心,全無睡意喎!老友!


呢個就係Pizza,同想像中好有出入,食評話:唔係幾掂!


一到埗學吓買地鐵飛啦!我哋而家要先去搭Arex去首爾站,

然後轉地鐵1號線去清涼里火車站,識唔識買呀?


其實都尚可理解嘅,因為全部有中文架嘛!

只係我哋唔熟悉佢哋嘅路線啫!


由機場去到首爾站,全程53分鐘,大家都要眠一眠嘞!


大家車票同小朋友車票,同樣都係每次要退按金架。


話說由機場去古汗起碼有3個方法:

方法一,從機場直接搭巴士到古汗,第一班車9:30,

我哋5點幾就到機場,唔會咁等啦!

方法二,機場搭巴士或地鐵去江邊「東首爾綜合客運站」,

再轉巴士去古汗,差不多半個鐘有一班車,可以考慮。

方法三,搭機鐵去首爾站再轉地鐵去清涼里站再轉火車,

由於考慮到自己唔熟路,火車應該最可靠啦!

所以最後選擇方法三,

但係又好怕買唔到火車飛喎,資訊科技年代,梗係網上訂啦!

不過可能過年期間啦,全部海外網上訂購都無效喎!

唉~~~心諗,唯有博一博啦!到時睇吓有無飛買嘞!

點知,死心不息嘅我,喺上機前再上網check一check,

居然突然開番俾我哋海外遊客訂喎!開心死呀!

成人車費KRW15900,小童KRW9000。

轉轉折折,拖住行李小孩,一行五人,行到一額汗,

終於上到呢架9:10開出,去古汗嘅「無窮花號」嘞!

網上訂位係無得揀位嘅,唉!居然編排咗五個走廊位俾我哋,

即係話,小朋友要自己一個人坐囉,激死!




搭咗3小時25分,終於到咗古汗火車站嘞。


隨咗探吓洗手間之外,就係買番一杯平到震熱飲先啦!

暖粒粒咁,每杯都係KRW400咋!



落到馬路,兩邊巴士站都係無指示滑雪場嘅接駁巴士喺邊嘅,

好彩好快有的士,於是我哋就分兩架車上去嘞!

古汗火車站至check in center,車費KRW9000啦!


呢度,就係我哋幾經波折至訂到嘅「High 1 Resort」嘞!

話說喺訂好機票後,我已經即極去搵滑雪場,

首先,龍平已經開始接受預訂,可惜佢一間屋只可住四人,

咁我哋都想住新啲,所以一直打聽High 1,

但係Agoda、Hotel.com等等都搵唔到喎,

官網又無預訂方法!咁唯有託一個移居韓國嘅朋友幫手啦!

酒店用e-mail回覆,話我係waiting list,11月15日再覆我,

直至11月22日,我終於收到Confirmation嘞!開心死啦!

每房每晚KRW360000,最多可以住5人。


但係由check in center到酒店呢條大斜路,

係無任何交通工具,要自己拖喼上去架!

我諗:如果大風大雨大雪天點算呢,即係話:

除非自駕,否則,我哋呢啲自由行根本唔係佢target啦!

好彩,入到嚟見到都即刻開心番晒,兩房一大廳嘅設計,

好適合一家人或者一班朋友一齊住,呢間係瞓床嘅房。


隔離就係瞓地下嘅Ondol,啱晒我呀!


寬敞嘅大廳,有客廳飯廳同露台。


呢度係開放式廚房,住3晚梗係要煮吓飯仔啦!


呢個雙頭電磁爐,煮一陣就呱呱叫,真係辛苦晒煮果個呀!


廚具都算齊全,所有餐具都預咗五份,剛剛好!


有兩個浴室,五個人都唔駛排好耐隊沖涼,幾好呀!


由露台望出去,係滑雪學校嘅範圍,斜道極平,適合初學者。


天氣太好,根本無落雪,唯有出去視探吓環境先啦!


大家都肚餓嘞!一心諗住食韓式嘢,但係選擇真係好少。


呢度有六間酒店,分別喺六個區域,

全部可以搭免費Shuttle,亦可以搭去古汗火車站。


番嚟後,大人去煮飯,細路沖完涼就興致勃勃去舖床嘞!


嘩!好豐富呀!大家一齊食餐團年飯啦!


小朋友最鐘意多啦A夢,見到呢款朱古力奶就買嚟做早餐啦!


喺度玩,要睇天氣,今日天氣好,但係無雪落,

唔知聽日點呢?滑唔滑到雪呢?



沒有留言:

張貼留言