2014年6月15日 星期日

好玩台中第一天@ ※ 新驛旅店 ※ 宮原眼科

食個早餐,就要起程嘞!咦......點解有維他嘅?



第二日咋喎!又拉行李走?



事關今次係主力玩台中,但係買唔到台中機票,

所以咪要由台北出發囉,搭10:00自強號,12:15到達。



不過火車係無大型行李位嘅,所以朋友都坐得幾辛苦。



到嘞!台灣真係一個好出力推動文化嘅地方,

連月台都有書庫,俾等車嘅乘客消磨時間睇睇書,幾好!



台中車站分前站同後站,落車上車都係前站,

我哋住後站果邊,可怕嘅係......

由前站去後站係要行樓梯過隧道架,拎住個喼真係好難搞!



一出嚟就見到我哋住果間酒店嘞,係右邊果間。



就係呢間嘞!喺酒店網評價都幾高,一早鎖定要住佢啦!



入到去,地下大堂旁邊有一個公共地區,一齊參觀吓啦!



呢度就係交誼廳嘞!我哋都有買食物反嚟呢度食架。



酒店雖少,但係堅係五臟俱全,好似交誼廳旁邊個洗手間咁,

有兩個櫃放有牙線棒、棉花棒、化妝棉同髮圈......



以上都係一般酒店可能會見到嘅,

但係我都係第一次見到獨立杯裝漱口水咋,好貼心呢!



交誼廳旁邊有個廚房,係大家公用嘅,自律就得嘞!



食完嘢自己喺度洗番乾淨啲食具囉,有洗潔精提供架。



有微波爐翻熱食物,有焗爐烘麵包,仲有奶樽消毒器添!



仲有我最鐘意嘅自助洗衣房!有洗衣粉提供架!

可惜,第二晚嚟咗一班講普通話嘅學生,

佢哋成晚分頭霸晒四架洗衣乾衣機,不斷將啲衫乾完又乾,

朋友同佢講佢仲態度好差,呢啲年青人真係......!

最後佢哋再將乾衣制較多一粒鐘上去瞓覺,自私!

結果我等到零晨拎起晒佢哋啲衫囉!哼!



睇番房入面啦,小小房間,好乾淨,而且設備齊全。



想住特色啲,樓上幾層係畫滿插畫嘅主題房,下次住吓先。



安頓好就出發嘞,每次都要過呢條隧道架。



呢邊就係前站嘞,所有主要交通都喺呢邊架。



呢度就係我哋第一個目標嘞,咦,大排長龍喎!



就係佢:宮原眼科,唔係嚟睇眼,而係嚟食雪糕?



無錯,你可以選擇買家庭裝......



不過更加多人會揀呢個杯,但係通常都要排隊成個鐘頭架!



我哋無浪費光陰排隊,先入去入面睇睇先,

旅遊書話入面好似哈利波特嘅世界嗰喎,又真係幾靚噃!



但係入到去都唔知點影先影到個偉大嘅設計。



其實呢度係一間手信店,而且全部都包裝得好靚好有特色。



啲貨架都好特別,又舊又歪歪斜斜,但係好靚喎!



又有壁面介紹土鳳梨嘅知識,仲有蓋印區添!



玩完影完一大輪,條雪糕龍都係咁長,

所以我哋去第二度食嘢囉!大熱天時食鍋物?



坐巴檯喎,都幾得意吖!過晒食飯時間,大把位。



一人一鍋,NT198一個餐,同香港食個快餐差不多啦!



係咪都幾豐富呢,食到好飽架!



餓底們,開餐嘞喂!





沒有留言:

張貼留言