2014年5月11日 星期日

7月24日,關西遊第一天@京都〈上〉,雨天。

拖咗大半年,終於開筆嘞!姑姐,係咪真係忙成咁呀?

唔得嘞!堆機呀!要快啲開工嘞!

話說上回講到:姑姐帶住隻跛腳做手信,喺泰國返香港,

點知班機Delay喎!心急死我嘞!

我仲有下一場架,遲到搭唔到機就慘嘞!

好彩,只係Delay一個鐘頭左右,返到嚟仲趕得切食個晚餐添!


講返正題,今次我哋試新嘢!搭樂桃航空,係廉航,

貪佢用盡時間,零晨機去晚機返,仲要...........平!

00:35起飛,去到關西國際空港先至晨早05:25;

機票$3309,因為要等齊人攞到假,所以遲咗少少,

如果唔係仲平啲添!

好啦!先睇吓隻機先,嘩!桃紅色,好Fancy喎!

而且仲好乾淨添,空姐空少都好有禮貌,唔錯!

不過可能我自己有少少憂閉恐懼症,覺得架機好焗!

朋友就覺得無嘢,不過大家都係成晚都瞓唔到! 

好彩!話咁快就到啦!嘩!成個停機坪都係樂桃啲機喎!



所有樂桃嘅航班,都會喺第二航廈辦理出入境手續,

一踏入嚟,唔......雖然都乾乾淨淨,

但係......真係......好有臨時搭出嚟嘅感覺喎!




落到樓下,有免費穿梭巴士到第一航廈,因為搭JR要去果邊,

咁我哋都跟大隊啦!車程大約10分鐘,好快。



順利搵到綠色窗口,大家記住要準備好所有證件呀!

前面個家庭派出個爸爸急步去買車飛,

但係攞證件嘅媽媽就慢慢喺後面行,仲要嚟到慢慢搵證件,

終於搞到搭遲一班車lu!要等多30分鐘架!


好!成功買咗張關西 Area One Day Pass盛惠2000円,

如果第一站係京都,強烈建議要用佢,真係好抵架!

因為搭Haruka去京都基本車費都2980円啦!



75分鐘後,我哋就到達京都嘞!

雖然都嚟過京都好幾次,但係京都自由行就係第一次,

先認識吓呢度嘅地下鐵先,呢度地下鐵只有兩條主要線:

「烏丸線」同「東西線」,

其實都好易搭!而家要買飛搭烏丸線去「四条烏丸」。



四條烏丸,先得果兩個站就210円,因為係返工時間,都幾多人架!



資料顯示,要搵20號出口,搵到出口都唔好開心住,

四個人四件大行李,點知......出面仲落雨喎!點算呀?


於是,我安排3個朋友喺站入面睇住啲行李同等我,

我就出去搵吓酒店嘅位置先,因為我知係喺橫巷,

我諗一個人出去搵會快啲!點知問咗啲人都唔知,

終於係一個剛開店嘅店員指點下,終於搵到嘞!



好彩,返去接朋友們出到去果時又開始好天嘞!

就係呢度嘞:「平新旅館」!嚟梗兩晚嘅住所。

一決定要嚟京都,就決定要住日式旅館,

左揀右揀,就決定呢度啦!

話說「平新旅館」有140年歷史,

而家已經由第五代繼承,

連京都府政府都頒發一個「京之老舖」盾俾佢,

再加埋網上酒店評價都唔錯,應該信得過啩!

重點係:唔算貴喎!素泊每晚每位5775円。



旅館對面係一個公園,好有民居feel。



旅館大堂有各個旅遊點嘅資料,仲有呢張木製地圖。



旅館轉角有間蔬菜店,每日經過都會幫我打打氣!

點解蔬菜店都會幫人打氣呢?



睇吓!有無開心咗呀?



好啦!放低行李,出發去玩嘞!記住係出口20,

我見有旅遊書教出口21,

但係果邊係無電梯架,要搬行李就慘嘞!

我哋搭返地下鐵去京都車站,支出:210円。



今日有張one day pass,我哋會盡用架嘞!

 先搭JR去第一個站:「奈良」,要親親小花鹿先!



唔駛一個鐘嘅車程,正好俾大家補眠一下!

一覺瞓醒,到咗嘞!



等我同大家介紹,呢位朋友叫做「遷都君」

2010年誕生,係「平城遷都1300年祭」官方代言人嚟架。



到達奈良JR站,諗住先到遊客中心查詢一下先啦,

見到有兩個中年日本婦人在當值,喜出望外嘅係:

兩位日本婦人居然用英文同我哋溝通喎!

佢俾一份地圖我哋,仲幫我哋喺地圖畫好記號,

教我哋沿住三条通直行,就會搵到小鹿架嘞!

不過,30分鐘嘅路程,我哋起碼行咗成個鐘呀!

梗係啦!沿路有咁多手信舖,朋友們又點會錯過呢?



終於見到小鹿嘞!好靚仔喎!

我就硬係唔明,點解啲鹿見到遊客就係咁衝埋嚟索食,

但係就唔敢行埋賣鹿煎餅嘅嬸嬸果度嘅?



我就唔係幾敢餵嘞!影吓相,睇吓手信就算囉!

可能係大家都唔夠瞓啦,

朋友們對於東大寺同春日大社都無興趣喎!

而且大家剛才已經行咗好多路,

所以......最後決定搭番的士去JR站嘞!

盛惠1060円,四個人去旅行最fit,一架的士啱啱好!



下一站:宇治,見到呢個名,會諗起乜嘢呢?



我哋並唔熟日本歷史,都無諗住去源氏物語博物館,

我哋個目的地好近,只要沿呢條路行5分鐘就到囉!



睇吓我,一馬當先,好似有啲嘢吸引我過去喎!



就係呢度嘞:「中村藤吉本」,好肚餓呀!



雖然已經係下午茶時間,但係......仲有好多人等梗位呀!



天氣又熱,好彩有把免費扇派啫



等位期間,大家又去睇吓啲綠茶手信囉!



終於有得食嘞!好好味呀!四個餐,盛惠5150円,

好豪華呀!特登搭JR嚟淨係為咗食個綠茶tea,One day Pass萬歲!



抖抖先,下半天待續



5 則留言:

  1. 嘩, 特登搭JR嚟淨係為咗食個綠茶tea . . . 勁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你打漏一個字,係................「懶」勁!
      Wakakakaka.....................

      刪除
  2. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除