2014年5月14日 星期三

7月26日,關西遊第三天@嵐山→大阪〈上〉,又是晴天




今日係第三日,都係我心目中嘅重點行程。

雖然今日開始用Kansai Thru Pass,

唔應該搭JR,但係,要搭特色小火車又唔同喎!

時間就係金錢吖嘛,所以我都係選擇咗搭JR,

京都站至馬堀站,每位320円,

希望準時去到車站,

而且上午少人啲希望可以買到小火車飛。

我知好多人都會由嵯峨野上車,

但係我唔想同人迫,所以揀咗反方向行,

先搭JR去馬堀站〈記住唔係龜岡站啊!〉,

然後漫步去嵯峨野線龜岡站,

咁買到即場車飛嘅可能性又高啲,

當然,最好可以買到半開放式設計嘅5號車啦!




 一落JR唔駛諗啦!沿路都有路牌指示,

包唔會行錯路架!



步程十分鐘左右,一啲都唔攰,

梗係啦!見到咁靚嘅景同埋咁清新嘅空氣,

仲唔停晒步大大力索多幾啖咩?



遠睇近睇都咁靚,香港人真係多見城市少見樹木,

唔捨得走呀!



話咁快就行到嚟龜岡駅嘞!

沿住樓梯上去就全買飛嘅地方啦!

姑姐嗱嗱聲行快兩步上去買飛先!



上到嚟都好多人吓!而且有一個泰國旅行團添,

好彩買到!片道600円。

可惜買唔到5號車吖,無所謂啦!

我哋買到嵯峨野4號2號車,10:35由龜岡開出,

呢度全部人手劃位!好原始架!



買好飛先10:05,仲有25分鐘買吓嘢影吓相,

10:28小火車準時到達嘞!



全車指定席,上車快啲搵位坐定定先,

11分鐘後會經過第一個站:保津峽,

不過唔駛落車住,如果落錯車,就當廢票架啦!



沿途所睇到嘅就係河川景色。



全程23分鐘,就會到達嵐山駅,

出閘後跟住大隊就得嘞!

但係就算好似我哋咁,影完相D人已經散晒都唔駛驚,

因為總會有路牌指示嘅。



嘩!到咗竹林嘞!

好彩唔係好多人,我哋花咗好多時間喺度影相,

可惜限於器材好一般,而且成個竹林好暗,

見到咁靚嘅景都影唔到靚相添!



然後有路就行啦!會經過野宮神社,

雖然並無宗教信仰,

但係我哋一般都無入寺廟,只係路過就算!



雖然係炎炎夏日,但係一路行都唔覺辛苦,

行吓玩吓就到嘞!



都有人唔想行,坐人力車漫遊嵐山架!



去到路口,見到呢啲路牌都暈暈哋,

都係放棄把啦!唔睇路牌,見到路就行啦!



呢程買咗幾條巾,佢係一面紗巾一面毛巾,

啲花又靚,好好用,做手信都啱。



 係時候醫肚嘞!

嚟到「稻」嵯峨豆腐料理,

見個Set好吸引喎!而且入面環境清幽,

所以我哋決定今日就喺度消費啦!



啲定食都唔算貴,叫咗4份總共6840円,

啲豆腐好滑好香,話晒係佢個主題嘛!

不過個甜品「自家制黑本蕨」呢,

我哋就真係唔識欣賞嘞!不過聽講佢係嵐山名物嚟架!



食完又再四圍行,行咗好多間好多間手信舖,

又經過大本山天龍寺。



然後去到嵐電嵐山駅,旁邊有足湯,我都好想試吓,

仲有得租單車添,租成日先至1000円咋,

真係心郁郁呀!可惜朋友們都唔吼吖!



呢架紫色嘅嵐電列車好靚呀。



呢架可以去到四条大宮,但係我哋無搭,因為想搭巴士吖嘛!



喺路上見到有個藝妓坐人力車,真係好傳統嘅畫面呀!



到咗巴士站,見到班次仲有十幾分鐘,

於是跑去對面想買豆腐雪糕,點知......雪糕全面無貨!



今日全日用Kansai Thru Pass,

除咗JR外,大部份車都可以搭,如果仲唔肯定,

上車前睇吓入口會有呢個小魔女圖示,就即係可以用啦!



 玩咗半日,又食飽飯,就梗係......瞓晏覺時間啦!

上車就大昏迷一陣,搭車返旅館退房嘞!

沒有留言:

張貼留言