2014年5月24日 星期六

7月28日,關西遊第五天@池田→神戶,晴天

今日只有兩個景點,但係都要搭幾多車架,

首先一早搭御堂筋線去梅田,再轉阪急寶塚線去池田,

一出閘就有箭咀指示方向,但係只有方向,無地圖喎。


車站出口有張檯,類似遊客咨詢中心,有幾個叔叔坐喺道,

我哋過去問吓啦,叔叔極熱心,直情帶埋我哋過去。


真係好,去到邊都遇到好人。


只要方向正確,沿途都有指示,睇吓!仲有300米。


到嘞!呢道就係:即食麵博物館。


介紹過你識,呢位就係安藤百福先生,即食麵係佢發明架,

咁佢即係我恩人啦!因為姑姐係食即食都大架嘛!


首先,巡例都要睇睇展館介紹吓麵嘅歷史啦!


好多遊客嚟到都以親自製作杯麵為重點項目,

但係姑姐有時都係一個幾掃興嘅人嚟嘅,我覺得:

整好之後又要拎,拎番香港又要搵地方放,

擺明係收藏即係唔會開嚟食啦!而且姑姐最唔鐘意儲嘢,

所以,我都只係影影相就算嘞!


相反,如果有小朋友嚟我就會去鼓勵佢哋整嘅,要多嘗試嘛!

你睇呢個日本小朋友幾開心,孭到成身都係麵,

呢個都係值得我哋學習嘅地方,「自己的麵自己孭!」

如果喺香港,好多父母己經將所有嘢孭晒上身,

然後將小朋友放上BB車行都唔駛行啦!


雖然唔會參加,但係都要去八吓,

嘩!難怪要排90分鐘啦!咁多人!


正式整麵之前,先去睇睇片,注意:係親子喔!


睇吓呢位爸爸都一齊戴起頭巾,佢幾留心?抵讚呢!


所有廚具都已經預備好啦!


整好之後,如果唔想壓爛個杯麵,自助幫佢打打氣啦!


雖說係預約制,也可試試即場有無位嘅!


整好後梗係要喺呢個指定位置影張相啦!


如果肚餓的話,都可以即場買個杯麵喺道食嘅。


但係,都唔係容易架!又滿!


最後,出去睇吓杯麵嘅種類有幾多?


可以砌出一道牆呢!你食過幾多種呀?


玩咗一輪,大家正預備買啲同杯麵有關嘅手信,

點知,我哋呢程嘅Shopping Queen遇到重大嘅打擊:

「唔見咗張Kansai Thru Pass呀!」

唉!乜嘢心機都無晒啦!唔買嘞!起程去下一站嘞!

我哋要搭寶塚線轉阪急神戶本線到三宮駅。


為咗要趕住嚟呢道食午餐,神戶牛呢!一出車站就見嘞!

還好,前面唔夠10個人排隊,應該好快有得食!


網友大力推介,午餐比較便,一於試試啦!

由於有一位團友唔食牛嘅,所以我哋兵分兩路,

約好大概45分鐘後樓下等,落到嚟,已經排到轉埋彎lu!


食完又去坐車嘞!今次搭阪神本線到山陽須磨,

然後再轉山陽電鐵本線到山陽垂水駅。


車站出面就有無料巴士搭嘞。


係佢嘞!每個鐘頭有四班,不過淨係假日先有咋,

其他日子就要自己行過去嘞!聞說條路都好好行架喎!

咪講笑!大熱天時,我點都就到星期日至去啦!


目的地到著:唔知點解旅行唔少得嘅Outlet!


呢道室外都有俾小朋友玩嘅設施。


一入室內就見到KT推廣梗水機,我唔係Fans,

更加無本事買架水機返香港,

但係就對佢旁邊任拎嘅KT扇比較有興趣嘞!


其實今日主要目標係呢道:Agnes b吖嘛,

但係無乜平嘢喎!不過咁~~~都有收獲嘅。


買完心頭好,又落番梅田喎,點解呢?


見我哋左望望,右望望,因為要達成朋友嘅願望嘛!


好彩搵到!係一蘭拉麵呀!

上次喺心齋橋食唔到,今次一定要食到為止架嘞。


等咗唔駛五分鐘就有位嘞!自助買飛先啦!


有人叫佢自閉拉麵,有人叫佢做自修室拉麵,

因為每人有一格自我空間,當然都可以選擇拉開,

但係嘅然呢個係佢嘅特色,梗係要自閉一下啦!


大家埋頭苦幹做乜嘢?就係度身訂造一碗自己口味嘅麵囉!


呢道有圖有字,教晒你成個流程架嘞!


姑姐碗麵得咗嘞!似乎唔錯喎。


我唔客氣嘞!連唔鐘意食拉麵嘅姑姐都覺得佢好食喎!


食飽仲有時間,搭車返難波後,唔返酒店住,先去千日前,

係呢度嘞!我哋要搵嘅係佢:AKB48 Cafe & Shop


姑姐一把年紀,梗係唔會沉迷偶像啦!

係團友個仔鐘意AKB48裏面嘅「篠田麻里子」,

而麻里子又就嚟畢業嘞喎!所以咪幫佢掃吓貨囉!


老實講,我真係唔知「篠田麻里子」係邊個同埋係點樣,

所以要好似傻婆咁對吓啲相同埋日文字,頭都暈埋!


團友仲勁,攞住啲貨問果道掃梗貨嘅宅男,

終於就掃到咁多嘢嘞!母愛真係偉大呀!


返到去,張Kansai Thru Pass都係時候功成身退嘞!

姑姐對呢張Pass極力讚好呀!因為佢真係幫我哋慳咗唔少架!





沒有留言:

張貼留言