2014年5月23日 星期五

7月27日,關西遊第四天@和歌山→大阪〈下〉,晴天

返到和歌山駅,就要諗吓今日餐晏仔嘞!

按照原定計劃,應該係要去黑潮市場嘅,

但係呢道嘅巴士差不多成個鐘頭一班,

錯過一班車就麻煩嘞!

可惜我哋又偏偏搵唔到個巴士站喎,

見有幾個中學生等梗車,就問吓佢哋啦!

點知佢哋完全乜都唔知,失望!

呢個時候,有個伯伯主動過嚟問我哋想去邊,

然後就再多兩個伯伯過嚟一齊研究吓,

真係好熱心呢!

喺大家一番努力後,終於搵到個車站嘞!


大約35分鐘就到站嘞!

落車見到一個超大但係曬到C嘅停車場,

差啲暈低呀!好彩見到麵包超人迎接我哋唧!


繞過Marina City,要行差不多10分鐘左右。


目標在望嘞!我哋嘅目標係:黑潮市場!


呢道好似一個室內有冷氣有幾乾淨嘅街市。


有得賣各種海鮮......


仲有熟食......


呢個咁有型嘅,係註場劏魚師傅嚟架!


一日有幾場,即場表演吞拿魚解體,好精彩架!


其實午餐時間一早已過,

所以,我哋求其搵咗一間放題填肚啦!

環境唔錯,食物......一定食得飽啦!

價錢,2000円一位,都唔算貴嘅!


食飽後,各自去行街,我對於果啲手信無乜興趣,

反而對呢個水果市場極有興趣,所以就入去逛逛嘞!


嘩!去旅行最鐘意買水果食架嘞!但係佢都唔係主角。


和歌山喎!梗係買水蜜桃啦!

老板不斷開啲桃俾人試食,真係好好好好味噃!


左揀右揀,老板見我哋咁有誠意,

就喺個盒道塞多個桃落去,

咁我哋忍唔住又買定今晚飯後果嘞!


回程嘞!會經過紀州黑潮溫泉喎,下次嚟住吓先!


呢程巴士直接返到和歌山市駅,搭車返大阪啦喂!


返到去,例牌行吓心齋橋啦!


然後返去「日本佳寶」掃吓特價魚生先。


馬不停蹄,兵分兩路,我負責去買鱆魚丸。


朋友負責排隊買芝士蛋糕,呢個確係好食喎!


其中一位團友唔想食生嘢,

所以我臨返去次前幫佢買個松屋牛肉飯,肯定啱食啦!


嘩!大家都辛苦嘞!飲杯!



沒有留言:

張貼留言