2014年5月21日 星期三

7月27日,關西遊第四天@大阪→和歌山〈上〉,晴天

酒店一過對面馬路就係南海電鐵站,去機場好方便架!

返工時間,人來人往好忙碌喎,好彩呢度地方大,

咁就算我哋四條烏魚頭岳岳都唔會太阻住人啫。

我哋仲有幾日玩,未駛上去搭飛機住!

今日我哋嘅目標係:和歌山,

但係由於我哋係用Kansai Thru Pass,

唔可以搭JR,所以係搭南海電鐵去和歌山市駅。

差不多一個鐘頭車程,就去到和歌山市駅嘞!

一出嚟有個大巴士站,我哋要搭巴士去和歌山駅

〈唔同架,即係JR站呀〉,

巴士站都好清晰好易搵嘅。

我哋要搭『0』號車,可以用Pass架!

十零分鐘就到啦!

落車後,入去JR站,

正常一般都要show show張車飛先入得架啦!

但係如果你話俾票務處嘅工作人員聽,你要去探Tama,

佢就會俾你入閘架嘞!

入去之後,請你跟住呢D咁cute嘅腳印行啦!


我哋今日就係特登嚟搭「和歌山貴志川線」嘞!

上到月台,買張一日票先,

用硬幣刮咗今日個日期組合,

就可以全日搭嚟搭去順通無咗囉!

張飛價值650円,如果鐘意得意嘢的話,都算值回票價嘅!

首先,我哋上嘅係呢班玩具列車,架車係咪好靚仔呢?


裏面都好得意架,有床仔、給印、扭蛋......


全程29分鐘,我哋就到達貴志駅囉!


遠遠喺對面岸影返過嚟,呢個站似唔似一隻貓呢?


呢位懶洋洋嘅朋友,就係呢個站嘅站長:小玉嘞!


當然呢個只係焯頭啫,覺唔覺得cute版親切好多呢?

周邊商品先至係主菜,其實車站好細,

只有一間好細好細嘅coffee shop,

同一間好細好細嘅手信舖,但係見佢一直都好好生意喎!

可惜正值暑假已過咗士多啤利梨節,

如果唔係,我一定要去試吓呀!


行咗一陣,見到有車嚟嘞,決定上啦!

呢架係草梅列車,都靚喎!

當然入面都係充滿草梅圖案啦!

途中,見到對面有主角小玉嘅列車,

我哋梗係即刻衝過去轉車啦!

果然係唔同啲喎!好多貓貓呀!

好多款唔同嘅貓貓櫈喎!坐邊張好呢?

成個上午就係咁轉嚟轉去搭晒三架特色列車嘞!

上半場休息,下半場.......待續!


2 則留言:

  1. 如果香港都有呢d咁靚既列車就好啦,d櫈仲靚過屋企張梳化

    回覆刪除
  2. 是的是的,日本最叻就係綽頭同包裝,一條已經就嚟關閉嘅火車線都可以起死回生,仲要做到外國遊客都嚟見識見識,真係好得,去到邊都好似睇梗千奇百趣咁,所以,我咁鐘意去日本囉!

    回覆刪除