2014年5月13日 星期二

7月25日,關西遊第二天@清水寺,大晴天。

 7月25日,一覺瞓醒,出發嘞喂!

由於姑姐衰孤寒無book旅館早餐,

所以辛苦大家要出外覓食啦,

就算姑姐係一個唔駛食早餐嘅人,都要顧住啲團友架!

好啦!我哋就決定第一站就去京都台所:「錦市場商店街」啦!

因為佢就喺我哋間旅館附近,好方便啫!

簡單嚟講,呢度係一個有蓋嘅街市,貨品好新鮮好吸引,

我同班團友仔都行得好開心喎!行吓行吓就行咗個幾兩個鐘,

不過......我哋無食過嘢喎!



沿住錦市場一直行到尾,就會見到「錦天滿宮」。



嚟呢度嘅人,主要祈求學業進步同商業繁盛,

姑姐又無書讀、又無生意做,影張相留念就走人lu!




離開錦天滿宮之後,就開始使用尋日買好嘅巴士一日票嘞!

今日無論去邊,我都會盡量搭巴士架嘞!

一程200円,搭三程以上就抵番啦!





喺巴士站等咗一陣,好快就等到去清水寺嘅巴士嘞!

只要車尾上車,落車時喺車頭入咭過機就OK嘞!




搭到清水寺站落車,抬頭一睇就見到路牌,都好容易搵啫!



落車後沿住斜路登上清水坂,沿途都有小舖,

邊行邊上斜都唔會覺辛苦嘅,

行到見到可以抖吓涼嘅地方,我都好想坐一陣呀!



終於嚟到清水寺嘅正門:「仁王門」嘞!

當日都見到啲香港人租晒傳統和服,好有氣氛咁漫遊清水寺喎!



清水寺入場費每位300円,我哋其人有兩個團友無嚟過,

佢哋都話唔想入去喎,但係我就極力游說佢哋要入去,

一場嚟到,真係值得入去睇吓嘅!

第一站,就上去睇吓「戀愛占卜石」先啦!

聞說只要企喺其中一方嘅石前,合埋雙眼能走到另外一邊果舊石道,

就可以戀愛成功嘞!

當日有一班卜卜脆嘅女學生喺道玩得好開心,真係青春無敵呀!



以下呢個都幾得......人驚!

以英文解釋:請將你嘅煩惱事寫喺紙上面,

然後將紙浸入水中,只要紙溶喺水裏面,你嘅煩惱就會隨之消失架嘞!



但係......埋嚟睇清楚,點解張紙會整成人形嘅?

煩惱事一定係其他人咩?睇吓,啲人都係寫其他人嘅名落去架,

好......惡......毒......呀!咁似我哋嘅打小人嘅?



呢啲嘢,都當係見識吓啦!就係咁,我哋就喺道玩咗一輪嘞!



離開地主神社,沿路離開清水寺,會見到清水大舞台,

希望有一次能夠喺紅葉片片嘅時候嚟到啦!



再落去,大家去音羽滝排隊,希望飲到自己心儀果兩條水源!

三筧清水中:有學問、戀愛同長壽,你想飲到邊一種呢?



離開時,行過呢處好似一條綠色隧道,真係舒服到吖!



好啦!睇完名勝就入正題嘞!

又到咗團友們最開心嘅購物時間嘞:又行吓二年坂......



又行吓三年坂,大家買到忘晒型,

沿途都係全靠試食維持姑姐嘅生命咋!



不過手信舖嘅又係好吸引嘅!好彩姑姐定力夠啫!



爭啲餓死嘅時候,仲要見到咁吸引嘅食物添!



喂喂......朋友仔,入面有咩咁好睇呀?



幾時變紅呀?好期待呢!



購物方面,姑姐只有一個目的啫,

行嚟行去終於搵到你啦:「よーじや」。



行咗大半日,走人囉,沿途見到可愛嘅和服妺妺仔。



又見到成熟嘅和服美女。



返去,搭206,攰攰哋,喺冷氣巴瞓醒一覺就到京都駅嘞!

去到京都駅再轉巴士返旅館。

〈雖然呢個方法有啲愚蠢,但係反正係一日票,

又唔熟路,呢個搭法就最安全啦!〉



返到嚟已經6點幾,但係......我哋仲未食過嘢呀!

今晚,要食好味啲嘅!估唔估到係乜呀?



開謎嘞!係「京極かねよ」鰻魚飯呀!

我哋都點咗鰻魚飯面舖上京風甜蛋卷嘅「金絲丼」,

食完後大家都讚不絕口,老字號都唔平架,每碗2100円。



舖面好古老,有啲唔起眼,但係真係值得一去。




跟住,我忽然醒起呢兩日都忙得很,

未買聽朝開始要用嘅Kansai Thru Pass,

所以,我哋又利用張一日卷搭番車出去京都車站,

嗱嗱聲搞掂咗,呢張Pass真係好抵用架,

令我哋慳番唔少銀兩呀!

買完又搭巴士返去嘞!

嗱!姑姐真係麻麻哋鐘意行街,

所以,得到團友嘅批准,佢哋三個去行街,

我就返去洗吓衫浸吓浴同敷吓藥咁啦,

真係好囉!大家咁獨立又明白事理嘅態度,我鐘意呀!



浸完浴瞓得份外好,聽日又有力量嘞!


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 〈感動流淚中!〉
      搬過嚟人地生疏,
      你係第一個留言打咭呢!
      歡迎歡迎!
      熱烈歡迎!

      刪除