2014年5月12日 星期一

7月24日,關西遊第一天@京都〈下〉,晴。

其實我哋真係幾好彩,

今日除咗上午落咗一場雨之外,其餘時間都好好天。

喺咁好嘅天氣之下食完個下午茶後,


我哋就向住下一站進發嘞!



上返JR,向京都方向搭去稻苛站。 

唔駛左搵右搵,一出閘就會見到我哋個目的地:

「伏見稻荷大社」

先來參見狐狸大人先啦,佢係稻荷神嘅使者嚟架!



就嚟日落嘞!姑姐要行快幾步先!



近鏡望吓狐狸大人吖!都好威猛吓喎!



都係cute版好睇啲,啲繪馬咁吸引,邊處捨得掛上去呀?



呢啲迷你鳥居都好可愛啫!



姑姐最想睇嘅嘢,開始見到嘞......



呢道就係聞名嘅「千本鳥居」嘞!



鳥居由大至細排列,唔知係唔係真係有一千個呢?



每個鳥居都刻有人名或者公司名同日期架。



影落好睇,但係鏡頭背後係好殘酷架,

因為我哋不斷俾好多好多蚊攻擊我哋呀,

所以,影飽相後,即刻走人啦,

去到大門口,有一個好心人幫我哋影咗張合照,真好!



玩咗成日,個天都仲未黑,於是,就去京都車站行吓先。

先去Agnes b格格價,然後買埋聽日一日巴士劵,每張500円。



又行咗一大輪手信店呀、藥房呀咁,就決定要回程lu,

我哋諗,不如試吓行返去啦!都係兩個地鐵站之嘛!

行咗一陣,就已經唱起:「天色已漸沉、落日如霧燈」嘞!

但係呢一行,就行咗起碼40分鐘呀,

其實邊行邊傾邊睇邊影,本來都可以應付嘅,

但係對於幾個一夜無眠又玩咗成日嘅人嚟講,

真係體能極限嘅挑戰呀!



其實沿途行都唔見到有幾多食肆,所以,當我哋見到有間拉麵店,

又攰又餓嘅我哋,就梗係二話不說直衝入去啦!



呢個就係今晚嘅晚餐嘞!由於我係唔鐘意食拉麵嘅,

所以,有得食就算,無法評論佢好唔好食,

食飽嘞,盛惠2810円。



食完麵又有力量向前行嘞!

大家都好攰,所以決定要早啲返旅館休息啦!

呢度係旅館大堂,係用天然純木做主題,

再用竹嚟襯托出傳統嘅東洋味道。



呢兩晚住嘅平新旅館,我哋住3樓,雖然細細哋,都有Lift搭架。



房間都幾寬敞舒適,仲有獨立浴室添。

我好鐘意瞓塌塌米,返到嚟已經有專人舖好床嘞!正!



一入房就有點心歡迎你,今晚係京名物 井筒八ッ橋。



樓下有大浴場,嘩!姑姐最鐘意架!



不過因為只有室內,通風系統好差,

淨係企一陣都覺頭暈暈啦,所以最終姑姐都係無浸到lu。



另外一個主要目的,就係去大浴場旁邊嘅呢間房,

嘻嘻!好嘢!有得洗衫。

不過咁,可能無乜人用,所以都有啲塵,要自己抹吓至用得!

就係呢一點,我都有啲奇怪點解呢間旅館會被評價咁高呢?



好啦!今日攰死嘞!大家早啲瞓嘞!

沒有留言:

張貼留言