2014年5月21日 星期三

7月26日,關西遊第三天@大阪〈下〉,又是晴天

退房前,又再去行多次錦市場,
團友們似乎真係好鐘情呢度喎!

然後又行咗一陣藥房,居然撞到朋友喎,
大家交流一下,發現原來都係大阪果邊嘅藥房買嘢平啲。
我哋帶住依依不捨嘅心情,
拖住大大小小行李離開京都,向大阪進發lu。
京都真係一個好值得慢慢游嘅地方,我會再嚟架!

我哋之後幾日會住難波,要喺梅田轉御堂筋線。

地鐵5號出口,有電梯,但係就要過馬路,
官方網站指示要出6號出口,但係要行樓梯架,
有行李就唔係幾方便啦!

對面就係南海電鐵,要去玩去買去食都好方便架!

Check in喺8樓,我哋就住6樓,
呢間酒店唔係好出名,但係我就好鐘意嘞!
淨係睇吓門口個花樽,係鮮花嚟架!
而且日日都換,房入面都係日日有換新鮮花啫!

都係和式客房,間房都幾大間架,讚!

安頓好之後,就出去搵食lu,
不過記住要先喺8樓交低鎖匙先,呢個安排有少少唔方便唧!

第一站,行去黑門市場,睇吓有咩平嘢買先!

入到去大部份舖頭都閂晒門,遠遠見到呢記燈光火著,
就快步過嚟八吓先,哈哈,夜晚有好多平嘢喎,
朋友封咗個綽號俾佢,叫佢「日本佳寶」喎!

有水果蔬菜啦......有海鮮啦......我哋都有消費架!

然後向住心齋橋方向行,一心諗住去食拉麵。

就係呢道嘞:自閉嘅朋友最啱食嘅一蘭拉麵!

點知......原來......呢道......已經停止營業嘞!激死!

唯有去食馳名嘅鱆魚丸啦!呢盆價值500円,
〈不過姑姐就唔係幾鐘意嘞!〉

最後,我哋決定要食串燒,咁至有日劇Feel架嘛!

嘩!幾豐富!呢餐豪一豪啦,盛惠9970円。

返去經過「激安之殿堂」,梗係要去入吓貨啦!

返到酒店,咁快又開定茶?未飽咩?

係食飯後果呀!喱~~~頭先喺千成屋買嘅特價水蜜桃呀!

四個和歌山水蜜桃,只係需要518円咋,抵呀!
好啦!今日都好頻撲吓,大家又係時間休息嘞!


沒有留言:

張貼留言