2014年4月6日 星期日

泰國開心黑仔遊@曼谷第四五天


呢度早餐唔算豪華,但係都幾好食吖。


食完早餐,就搭BTS出發去搵『襌』嘞!  

因為係朋友介紹,所以就算唔算好近BTS站,

我哋都膽粗粗去搵吓。
 

一早去Book,已經好full,期間都見到好多人出出入入,

佢哋話要用特惠時段,要早成個月之前就要book架啦!

真係有咁犀利?
 

終於,一個朋友決定做Spa,另一個朋友就決定做泰式按摩,

佢哋做完之後,都一致認為......超正!


Book好後,中午去行吓街,然後去咗food court食嘢。 

然後又再入吓貨啦!呢邊間蝴蝶袋真係人多都嚇死人,

當然,九成都係香港人添,

無辦法啦!拎佢做手信又確係平靚正嘅!
 

送走去做Spa嘅團友,

我同朋友就決定去行吓同幫大家預備今晚餐晚飯嘞!

先去Big C入吓貨先。
 

經過永遠水洩不通嘅市中心,淨係想過對面馬路都好困難架。
 

買完嘢,我同朋友仔是但搵一間餐廳食個Early Dinner先,

因為好想食飛天通菜吖嘛!

 買好朋友仔嘅食物,我哋就試吓搭『篤篤』返去啦,

喺市中心風馳電制,又快又舒服,話咁快就返到酒店嘞!
 

究竟買咗咩嘢要咁緊張返去呢?

就係......各式各樣嘅芒果甜品嘞,朋友,開飯嘞喂!
第二日,要走嘞!呢個組合,等咗好多年嘞!

要就啱假期啱地點啱價錢......真係好難架,

呢次旅程雖然無乜玩新嘢,

但對我嚟講就好難忘未同好有意義嘞!

希望快啲再可以一齊去玩啦!

最後一日嘞,等車期間,一定要影張大合照先。 

玩咗幾日,得到最大嘅手信就係:跛腳一隻,哈哈!





沒有留言:

張貼留言