2014年4月2日 星期三

泰國開心黑仔遊2013第二天@芭堤雅

尋晚折騰一夜,多得酒店出手相助,

令我去醫院都方便好多,

而且,一返到去就見到當值經理出嚟迎接我哋,

仲問我哋有乜嘢幫到手添,

咁我就要求要一個膠袋方便包住隻腳沖涼,

同埋最好有浴缸可以方便將傷口保持廾乾爽,

我都驚自己會唔會要求太多太過份呢?


就係咁,好人嘅經理先生,

就將我哋upgrade去一個有浴缸又向住全海灘景嘅豪華房嘞!

埋嚟睇嘞!可以睇住條街浸浴架!


呢邊窗望出去真係覺得自己居高臨下架。
 

酒店好難搵到包腳嘅膠袋,

於是就俾咗一個全新嘅掛衣袋俾我,

我已經好感激嘞,呢幾日都靠佢至可以沖涼呢!



 露台就係望向海灘嘅。


可以見到啲遊客一批一批排隊上快艇,應該係去玩香蕉船啦!



就係咁,我就坐咗喺露台望咗好耐風景,

嘩!估唔到跌傷腳反而可以享受到渡假feel喎!


跟住,就係時間落樓食早餐嘞,

今次訂房嘅目標之一,就係一定要有自助早餐,

果然......無揀錯,早餐真係幾讚架。


出面仲有得攞香蕉Milk Shake,好濃好好味架!



室外嘅早餐環境真不錯,不過香港人都係怕熱架啦!

所以我哋最後都係揀咗坐喺室內嘆冷氣嘞。


食完早餐,一齊落去海灘行吓,

由酒店去好方便,一過馬路就到嘞,

可惜,小女子呢趟真係唔方便玩水呢,

所以,都係去下一站啦! 


唔玩水,緊係去Shopping啦,

上咗架「爽條」,每人10Bhat,

一陣間就到嘞!呢一站係「Central Festival」,

入去正在大手掃蝴蝶袋時,

突然間......成個商場停電,嚇得我吖,

以為係咪有咩事?正考慮走唔走,

望吓出面,其他遊人都好悠閒好似無事一樣,

就覺得自己好似太緊張嘞,可能停電已經係家常便飯,

咁,我唯有......繼續買啦!


買飽就去食餐飽啦!

我哋去咗Fuji食日本嘢,叫到成檯都係,

都係2629Bhat,好經濟又好食!


送走朋友去按摩,我無法參與啦!

唯有自己搭爽條返酒店囉!

聽講,搭車前千萬唔好問價錢,

跳上車就得嘞!公價10Bhat,

如果問價,就會收好貴架啦!


自己一個人返酒店Hea一輪,

我就返去Let's Relax接番朋友們,

佢哋都話......一般啦!

然後,我就要去下一個景點:醫院,

因為要去覆診嘛,護士幫我洗洗傷口,

咁就盛惠600港元,我要求聽日起自己洗,

佢唔俾喎,話要我返曼谷後繼續去醫院覆診,

我講到牙血都出埋,

終於,佢都批准我之後可以自己洗傷口嘞!


跟住,Call番尋晚個的士司機,

車我哋去夢亞來食飯,可以話:環境好好,食物一般啦!

雖然受傷,雖然無得去按摩,

但係,今日悠悠閒閒,都過我好開心吖,

自己一個人搭爽條,對我嚟講都幾勇!

唉~~~聽日就要出返曼谷嘞!今日已經唔捨得添!

沒有留言:

張貼留言