2014年4月6日 星期日

泰國開心黑仔遊第三天@曼谷



約咗架的士,1300bht,4個人4件行李,直接去到曼谷。

又去番Cape House Apartment,

之前住過一次,覺得好正,

有房有廳有廚有廁最緊要係有洗衣機,

咁我之後果9日就唔駛擔心唔夠衫換啦!

唔止我覺得好滿意,連朋友仔都好鐘意,

下次嚟我都會住番呢度架。

今日,好充實咁又過咗一日,

其實中間我哋仲有去過行Big C同埋商場,

不過我就麻麻哋鐘意商場嘞,

不過,我知點都要入啲貨嘅,咁......唯有聽日再出擊啦!



 返到房,可以一邊叉電一邊聽歌,

真係好有嘅渡假心情呀~~~!
  

呢度有我哋最鍾意嘅地方:就係15樓有免費任食茶點,

仲要環境好正好舒服添!



雖然唔係酒店,但係都有泳池,

可惜我今次因為對跛腳,我就只可以好似一個媽媽咁,

好浪漫咁喺池邊睇吓書同埋......看住大家嘅財物。
  

今日嘅目標係去翟道翟,不過我買唔到我自己想買嘅嘢,

又食唔到椰皇雪糕,朋友仔又對於呢個地方無乜興趣,

於是,我哋唯有又去搵個有冷氣嘅地方食雪糕啦!


呢樣,就係我喺翟道翟唯一買到嘅嘢嘞!

次前朋友買到好多不同款式,但係我就搵唔到,

下次真係想一個人行足八粒鐘呀!



夜晚,大家都好攰,所以買嘢返Apartment食,

仲有,大家最鍾意嘅飯後甜品---榴槤。

沒有留言:

張貼留言