2014年4月1日 星期二

泰國開心黑仔遊2013第一天@芭堤雅


2013年暑假,好急咁安排咗一個泰國之旅,

因為,今次係第一次,

我哋幾個識咗N年嘅中同學,

居然得閒一齊去旅行喎,

所以,二話不說我就book好所有嘢啦!

雖然泰國己經去過好多次,

但係大家對於呢個旅程,都好......期待架!

7月19日,早機去曼谷,晨早0750,

即係差不多6點就到機場嘞,睇吓個天仲未光架。

雖然純Hea,唔駛做功課,

但點都要帶本書旁吓身嘅。

今次搭港航,機票都幾平,

只係$2158.00,

咁......都唔會好期待個飛機餐有幾正架啦!

無期望,自然又無失望啦!

而且,仲可以喺機上睇埋『桃姐』,

真係開心嘞!

從飛機望向外面,睇嚟,天氣應該好好喎!

去到第一件事就係出番張電話咭先,

呢張咭勁抵,299B,

7日可以無限上網又可以打電話,

朋友仔晚晚打番香港都仲夠,抵呀!

出到去,預約好嘅司機已經到咗嘞,

明明係叫佢寫Gin and friends party架啦,

佢又寫咗Gin and family喎,

都唔知好嬲定好笑呀!

一到埗直去芭堤雅,今次住Holiday Inn,

貪佢地點方便又新淨,

仲好似話戶戶向海灘添!

而且價錢都唔算貴,

喺Agoda訂,每人每晚$532.50,

係中間價位,原本想訂另一間,

但係佢限定最少要連住3晚,所以最後都訂唔到。

呢間酒店都幾靚,見時間尚早,

於是行個圈先,個兒童遊戲室都幾靚喎!

大堂好大好有氣派,

不過Check in果時有啲頂住條氣,

因為佢哋無排隊措施,

咁啱櫃檯個Staff又無乜禮貌,

終於個經理都見到我個不滿樣,

於是親自幫我Check in。

Check in之後出去視察吓環境先,

後面穿過Hotel Ibis,

就已經去到Pattaya 2nd Road,

梗係先去換啲錢先啦!

嘩!對3.93,好抵呀!

可惜附近無乜好食,但係大家都好肚餓,

咁就唯有去Burger King食個漢堡飽先啦!

然後去搵吓網上啲人都高度推介嘅Let's Relax,

確定地點後,就book定聽日過嚟按摩lu。

價錢一覽表,唔算貴又唔算平。

然後,我問大家想唔想去Art in Paradise Museum

係一間3D藝術館,之前喺北海道都玩過,

大家都無所謂,咁就每人俾200B,

好開心咁玩咗兩個鐘嘞,

啲相太多,反而揀唔到相放上網添!

之後,我哋想去夢亞來,

商場啲Staff同路邊啲人都話好近,

可以行路過去,但係行到火滾都搵唔到,

最後,都係去食杯雪糕降降火啦!


 終於都係決定返去酒店後面啲大排檔食嘢!

啲食物都唔錯架!


後來,我哋諗住出去搵間舖頭按按腳,

點知,小妹中途差錯腳,

搞到要入急症室,大大話話睇咗成千蚊醫生添,

仲要朋友仔擔心,真係唔掂!

呀!仲有,要鳴謝酒店嘅大力幫助,

幫我send資料去酒店,

又幫我用Local價叫的士,真心感謝!


今次呢個旅程,因為我自己唔小心,

搞到影響埋班朋友仔添,真係唔好意思呀,

不過,對我嚟講真係一個難忘嘅經驗,

居然玩到要入急症室,

真係人一世,物一世,乜都試過吓呀!

仲有,第一次坐輪椅添!

好彩有買旅遊保險啫!

如果唔係,要自己俾$1700醫藥費,

我就真係瞓唔著嘞!

沒有留言:

張貼留言