2012年9月2日 星期日

北海道仲夏花之旅第四天

七月二十七日〈星期五〉第四天

之前我猛話好鐘意呢間酒店,最主要原因就係......
呢度每朝個自助早餐,呢個早餐有幾巴閉?
就係有自助任食魚生飯囉!




唔鐘意食飯?咪齋食魚生囉,反正係自助架嘛!



食飽飽去行街,心情好,隨街都見到靚嘢。




手宮線跡地都準備好晒,預備今晚個潮祭。

先去『金融資料館』,睇吓傳聞中嘅2000円。


如果唔小心撕爛咗張銀紙,原來都可以換番錢架,
不過唔同程度嘅爛,張錢嘅價值都有所不同嘅。
下次整爛張銀紙果時,記得要就住就住嘞!




呢度有成一億円,可以試吓伸隻手入去搬吓有幾重架。





跟住去『石原裕次郎記念館』,入場費900円,
呢度之前都無留意過,原來入面都幾得意架!




入到去個個好似影后上身,猛喺個個場景間走嚟走去。



呢個設計好正好體貼!
方便大家影團體相,以後自拍~~可以不求人嘞!





一定要去音樂盒堂走走,先似嚟過小樽架嘛。



雖然啲嘢好靚,但係都無收獲,
梗係啦!我屋企都襯唔到佢啦!






朋友,你哋見過無人嘅『童話十字路口』未呢?




我個人認為,夏天遊小樽,行得比較舒服,
冬天行雪地好快就攰,而且好早天黑閂晒舖。
 





嘩!仲可以同所有龍貓家族影大合照添!



個天咁靚,顯得北菓樓同六花亭都份外吸引。



入去食個聞名已久嘅『夢不思議』先。



軟軟滑滑、香香甜甜,終於都如願以嘗嘞!




 行餐飽後,回程!展開掃街之旅啦!






燒帶子,200円一隻,超~~~~~~好味!





夕張蜜瓜,580円一杯,簡直一試難忘,
就係咁,令我哋展開咗尋找蜜瓜之旅嘞!




かわいい呢!
和服女孩真係人見人愛;車見車載呀!



戲肉到嘞!巡遊好好玩架,係用一首好簡單嘅歌曲,
配合易學嘅舞步,由街頭一直跳到去街尾。
參加巡遊嘅人都好友善,佢哋仲邀請我哋一齊跳添,
我哋又唔怕醜跟喺隊尾一齊玩,好開心架!
最後淨係記得一句歌詞:『梳呢!梳呢!』



夜晚預備去睇煙花,發現個肚已經打晒鼓!
但係周圍都無乜嘢好食。呢啲大時大節,
梗係要入鄉隨俗,去臨時熟食區買嘢食啦!





食嘢嘅地方好似大排檔,啲食物都ok架!




煙花時間到嘞!我從來都未試過喺香港睇煙花,
點知會喺日本睇,仲兩次添,記得上次係喺九州。
睇吓中間個哈哈笑,好似鬍鬚佬咁,好搞笑!




返到酒店,免費洗晒呢幾日啲衫,
享用免費拉麵同粟米茶,就好滿足咁返房執行李嘞!




聽日要一早離開,展開自駕之旅嘞!

2 則留言:


  1. [版主回覆09/28/2012 18:44:56]無錯!不過我真係覺得除咗掃街又好似無乜嘢好食嘞喎!

    回覆刪除
  2. 好吸引!下次帶我去 E 度!小樽我今次無去!

    回覆刪除