2012年9月4日 星期二

北海道仲夏花之旅第六天〈下〉

七月二十九日〈星期日〉第六天

都話今日行程緊密架啦!喺民宿放低行李後,
就去富良野芝士工房參觀一下先。



其實呢啲都係到此一遊嘅景點,十分鐘行完。


雖然無真牛牛,到有隻發聲乳牛俾大家試吓揸牛奶。

如果想參加體驗工房,記住check清潔時間先呀!


點都要有啲增值架,一於試晒咁多款味道嘅芝士啦!



再去另一個到此一遊景點:紅酒工場。




無幫襯,但係試勻咁多種紅酒,死唔蝕底!




離開紅酒工場後,即刻揸車去富良野車站,
因為職員話今日咁多人,應該好難搵到地方泊車,
呢幾日去嘅地方都偽無料泊車,好唔想要俾錢呀,
好彩,最後都俾我哋喺車站附近搵到個位啫。




走到大街,見到四處都佈置好晒,好有氣氛呀!



肚臍祭個公仔好可愛呀!見到佢一定忍唔住要合照啦!



到處都會見到唔同造型嘅肚臍祭公仔。



呢度係集合同化妝嘅地方,呢個小朋友正在準備中。



化好嘞!佢好大方俾我哋影相。



見到啲人喺路邊貼晒紙皮Mark位,我哋都搵個位坐吓先。





 傳統嘅祭典,梗係會出現傳統嘅和服美少女啦!




仲有少男......



仲有可愛到爆燈嘅小女孩......



人越來越多,但係仲有成個幾鐘先開始喎!



一於去搵嘢食啦!呢間壽司好多街坊幫襯,
價錢公道,食物唔錯,個壽司盒一定要讚好!



見牆上展示唔同年份嘅肚臍祭扇,真係恨死隔離呀!



開始嘞!開始嘞!



好cute呀!畫肚果個人嘅畫功都好重要架!




巡遊開始,請細心欣賞!





妹妹都行足成個鐘架,幾搶鏡?




睇完巡遊就起程番民宿~~~新白銀莊嘞!
今次間民宿比尋晚好得多,入去感到好舒服,
老闆係一對老夫婦,老闆娘時時面帶笑容,很友善,
老闆好似好傳統,個樣好嚴肅,英文好好。
番到去盡快返房休息吓先,呢度男女部屋係分開架!




我對呢度非常滿意,客房係我最鐘意嘅日式塌塌米,
有洗衣乾衣機、有公眾浴場同溫泉,仲有冷氣添!





返房無幾耐,老闆送上四件蜜瓜俾我哋做宵夜,
又係我哋最愛嘅蜜瓜,真係越來越鐘意呢度呀!




聽日就要完結花之旅嘞,開始唔捨得嘞!

2 則留言:


  1. [版主回覆09/19/2012 20:09:34]係開OT寫架!再拖落去,我會忘記晒架嘞!

    回覆刪除
  2. 肚臍祭?一年得一次!都幾似長洲嘅飄飾!

    回覆刪除