2012年9月4日 星期二

北海道仲夏花之旅第七天〈上〉

七月三十日〈星期一〉第七天

今日個早餐,淨係睇隻蛋都吸引死啦!





每人都有一支日本版益力多架。




成set食晒的話,真係飽都無朋友呀!


佢哋就係好好人嘅民宿主人同佢太太嘞!
真係多謝晒你哋嘅招待呀!ありがとう!




依依不捨咁離開『新白銀莊』,
就即刻去今日第一個景點:『麵包超人館』嘞!
咁早已經有香港遊客,仲主動幫我哋影大合照添,唔該晒!





門口有個小小噴水池,放咗好多玩水玩具任小朋友玩,
雖然我一把年紀,但係我都好想玩埋一份呀!




團友見到咁多扭蛋機,又忍唔到手嘞!



一入門口已經眼花花,麵包超人迷真係不容錯過。



成個家族排好晒隊影張大合照先!



門口呢有特價區,有d只係個盒爛少少,但係差不多半價喎!




睇吓幾精緻?差啲想買晒佢哋返屋企呀!





帶小朋友嚟,仲有呢個活動區 ~ ~ 免費開放中。



不過當日就無乜人幫襯嘞!




喺麵包超人館隔離,會見到呢個笑咪咪嘅婆婆向你揮手......


其實呢度就係『果醬工房』嘞!




無限試食,果醬都OK嘅,麵包仲好食呀!








除咗麵包之外,仲有魚仔餅添!



離開果醬工房,停車場指示推薦去麓鄉展望台,
我哋見反正有時間,咪一於上去睇吓囉!




上到去先見到一片麥田,軟綿綿咁,一陣風吹過嚟,
整片金黃色嘅麥田好似玩人浪咁,好想瞓落去呀!








再行前啲,有一排排七色花田喎!








梗係要有呢區嘅代表人物『麵包超人』啦!




離開呢度,要開幾個鐘頭車架,去入入油先!
呢度係自助嘅,自助?我又點識呢?
於是職員就出嚟指示我哋嘞!




半自助,我負責入錢,然後揸住條喉,
感覺入完就叫職員過嚟,最後負責找錢,完!


入滿油,出發去睇向日葵lu,Go Go Go!



2 則留言:

  1. . . .
    [版主回覆09/20/2012 10:06:52]二樓有開呀!不過我無show相出嚟之嘛。

    回覆刪除
  2. 我想要麵包超人碟嚟食多士!
    E 個花海不太震憾!稻田吸引D

    回覆刪除