2012年9月4日 星期二

北海道仲夏花之旅第八天


七月三十一日〈星期二〉第八天


又係時候要講bye bye啦!點解又要去狸小路呢?




因為要嚟呢度 ~~ 二条市場吖嘛!




好多人都會喺度最後衝刺,寄番隻長腳蟹番香港,
不過我哋只係嚟見識見識都係無買到。





一樽樽三文魚籽真係吸引死人,忍住~~!






兜兜轉轉都係想嚟呢度食個豪華早餐啫!




海膽飯做早餐要3000円一碗架!





睇見都仲回味無窮,
不過講真呢個價錢喺香港可以食個平平哋嘅buffet架嘞!




慶祝今次個旅程順利完成乾杯!




今次好方便,一大一小行李咋!真係從未如此瀟灑過!




話咁快又到機場嘞!今日人流好旺喎,
睇吓幾多人參加多啦A夢親子手工室!





呢邊遊樂場仲多人,到處都聽到小朋友嘅笑聲。




靜香都換咗套浴衣迎接夏天,約大雄去撈金魚囉!





撈完金魚仲可以去捉獨角仙喎!



近年嘅購物慾已經越來越低,
但係見到呢個食蜜食專用嘅叉都好想買番個架!




終於番到嚟嘞!玩得好開心呀!下次再玩過啦!




以下已經係呢八日內所有收獲,幾忍得手!





分類一:Hello Kitty篇,Best buy係三色原子筆,
勝在用完可以喺香港換芯吖嘛!




分類二:藥房篇,Best buy係撒隆適,
因為近年好需要佢吖嘛!哈哈!




分類三:精品文具篇,Best buy係麵包超人散子包......啩!




分類四:御守篇,都話幫身邊朋友入貨架啦!



分類五:食物篇,Best buy梗係富良野蜜瓜啦!
不過個LeTao芝士蛋糕就麻麻地,下次都係買番原味好啲。





佢就係今次行程嘅主角之一嘞!好想打開佢嚟睇吓呀!
不過仲要等多十日先食得呀!唯有耐心等候啦!




 
姑姐又發噏瘋



八日嘅旅程,眨吓眼就過咗嘞,但係返嚟寫個blog
就要用番八個禮拜先夠嘞!無辦法啦,假期去玩,放完假要還架!



以前同朋友們去旅行,我會負責搵團報名然後通知各位集合時間,
已經功德無量,所以去親玩都有我份架!



近十零廿次,無端端不知不覺間唔知點解我成為咗領隊同團長,
包埋搵地點行程機票酒店飲食娛樂
……初初好都有挑戰性同成功感嘅,
但係有時都會遇到失敗嘅經驗架,
例如訂貴咗酒店啦、酒店質素差啦、計錯時間啦、搭錯車啦
……但係多謝各位團友都一直包涵,無乜投訴,仲可以保住個飯碗。



我鐘意多人嘅旅程,覺得人多啲好玩啲喎!
尤其是最鐘意有小朋友嘅團隊,
因為見到小朋友開心,姑姐就開心架嘞!



有啲朋友話好怕人多意見雜,有道理!
但係大家都係成年人,有乜嘢講出嚟研究吓,
有時各有所好,甚至我唔介意有啲行程分開玩喎。



我反而最怕人話『無所謂』,但係其實係『有所謂』,
然後希望我估到佢哋個心諗乜,
食貴
d唔鐘意、太平又唔好、
行街時間有人要多啲、有人要少啲
……唉!有時……人......真係......好麻煩!



無論家庭、朋友、工作,我都堅守原則,我係唔會氹人架!
又或者,我需要再換換模式,試吓一個人出遊,
去一啲唔駛就人又唔駛等人哋就我嘅行程啦!

各位參加過Gin's Tour嘅團友,以上只係有感而發,
大家千祈唔好自己對號入座。
 

朋友們成日話四大假期果啲旅行先係我份正職,
其餘果三百日只係兼職,
點解要做兼職?因為份正職係無人工架嘛,
為咗要賺錢去玩,其餘三百日我真係踩行
Turbo做嘢架!

下一站,同一個全新配搭去新加坡,
返嚟後再同老拍檔們去馬來西亞玩
Legoland
雖然偶有勞騷,但係我仍然會搞好
Gin’s Tour嘅!

4 則留言:


  1. [版主回覆09/28/2012 18:39:20]失禮失禮,無啦啦響道發勞騷添。
    其實,我明顯好愛我份正職啦,但係其實我都好愛我份兼職架!

    回覆刪除
  2. 馬來西亞的Legoland, 我都想知係點, 等你返黎分享...
    [版主回覆09/28/2012 18:39:54]好好好!無問題,返嚟寫個報告俾你。

    回覆刪除
  3. 〝有時各有所好,甚至我唔介意有啲行程分開玩喎。〞
    Can't agree more! ...
    Ha! Ha! But I 'm easy to lose the way!...

    回覆刪除
  4. 夾得到既旅伴真係唔易遇得到架。

    回覆刪除