2012年9月4日 星期二

北海道仲夏花之旅第七天〈下〉

七月三十日〈星期一〉第七天

連續揸咗兩個幾鐘,大家都忍唔住要搵間便利店醫醫肚嘞!




點解要咁辛苦?因為要嚟北竜町睇向日葵吖嘛!
仲有仲有,就係我恨咗好耐嘅單車之旅呀!
聞說以前呢度借單車唔駛錢架,雖然而家要100円,
但係我都覺得值得,見大家喺度搞呢搞路都未起程,
我一早已經忍唔住出發踩住單車睇花lu。




好耐無踩單車lu,好玩好玩!


自己一個踩咁遠,無人幫我揸機添!



終於追上嚟嘞!仲帶埋三個充當導遊嘅日本中學生添,
雖然佢哋同我哋嘅語言溝通唔到,
但係都好多謝佢哋咁熱心努力嘅介紹。




唔鐘意踩單車的話,可以搭觀光車賞花都得。




最有活力嘅花~~向日葵,終於出場啦!



 睇吓佢幾有理想?


多到都唔知點影好,連續幾個山頭喎!



















全程第一次"級"印,好清楚又多墨,我會記住呢個地方架。



最後一擊,行完狸小路,要去食餐好嘅!




又係蟹?無錯!就係蟹嘞!



今晚唔食放題,要去豪一豪~~蟹將軍!




都好好睇睇喎!同蝦蟹合戰係完全兩種感受。




只要有得食,兩種我都鐘意,Yummy!



行咁耐,對腳已經唔多掂,買包"湯"浸浸先,
呢包好搞笑,叫做"肌荒",團友見到就愛不釋手。




紫色湯,好似薰衣草咁嘅顏色,睇吓都開心啦!




 聽日要去啦!而家去執好行李先。


 

2 則留言:


  1. [版主回覆09/28/2012 18:36:46]雖然我無喺d花中間跑來跑去,但去我都已經好......好.......好......開心嘞!

    回覆刪除
  2. 「北竜町睇向日葵」我鍾意咁盛放嘅花海!
    下次預我食 Buffet!懷念 10 年前與你在北海道食蟹食到怕的折墮 feel!
    Coming baby!我要再嚟

    回覆刪除