2012年9月3日 星期一

北海道仲夏花之旅第五天


七月二十八日〈星期六〉第五天

嗚嗚.........都未走已經唔捨得嘞!
Dormy Inn,我會返嚟架;魚生飯,我會掛住你哋架!




經過一番雞同鴨講之後,終於完成攞車、
Check車、學用GPS嘅程序,預備~~~出發!




原來呢架車無USB架,咁長長嘅車程,
i-phone入面果七百幾隻歌,就大派用場啦!




喺高速奔馳咗兩個幾鐘,終於要喺7仔停低嘞,
大家都係時候需要放低啲嘢同補給一下。




終於到達美瑛嘞,呢間就係今晚間民宿『丘之宿』......



放低行李後,去最旺最近車站嘅地方行吓先,
呢度就係鼎鼎大名嘅松浦商店嘞!




心思思想租單車,不過真係唔夠時間玩喎! 




去四季情報館了解一下,攞吓地圖先,
我問入面個職員,邊度有得食蜜瓜雪糕,
佢好詳細解釋,又用地圖指示邊條行車路線風景好,
真係非常幫到手,到達美瑛真係一定要入去攞料。




見到『Roll君』就知道去到四季彩之丘啦!



唔講咁多,以下時間,請大家賞賞花啦!



































嚟呢度另一個希望,係想近距離睇睇草泥馬,
但係時近黃昏,仲要俾500円入場,真係有啲唔捨得......




唯有用長鏡遠遠影吓就算啦!當睇咗架嘞!
Hello and Goodbye, dear! 



記念品都係以草泥馬為主,但係寫明唔准影相噃!



另外仲有一個主主主要目的~~~食蜜瓜雪糕,
係名副其實嘅蜜瓜雪糕喎!盛惠1000円吖。




返到車站,六點幾個天仲係咁靚!



呢間民宿,真係不願多提,完全無民宿feel,
成5間房10個人共一個浴室,
但係另一間浴無人用又唔俾我哋用,
有洗衣機洗衫但係洗完先知乾衣機係壞嘅,
又無貼告示搞到我哋要用風扇吹乾啲衫,
民宿主人隨咗收錢果時郁郁嘴角外,
基本上無同我哋溝通過,
餐廳好似一個火爐咁熱,最慘係~~~呢個晚餐,
係全齋宴,果舊炸物係一堆蔬菜炸埋一齊,
連一粒肉都無呀!係堅難食,仲唔飽添,
搞到我哋要夜媽媽揸車去Lawson補給,
呢個經驗真係難忘,令我愧對所有團友,
點解?點解我會千揀萬揀揀咗呢間架?



好彩只係住一晚,好好醜醜都有個地方落腳囉!

聽日要去富良野,為免浪費時間,今晚做足功課,
我已經攞晒啲地圖出嚟計劃好聽日嘅行程架嘞!

2 則留言:

  1. 哈哈. . 你都喺用長鏡影咗算數 . . .
    [版主回覆09/28/2012 18:43:33]係囉!幾百円入去睇睇好似真係唔係幾捨得呀!
    個蜜瓜雪糕......真係幾好味架!

    回覆刪除
  2. 賺到啦!唔入場都影到草泥馬!
    1000¥個雪糕貴左 D....
    我唔買啦.....整羹試吓算

    回覆刪除