2011年4月28日 星期四

台北台中兩頭遊第二日

4月22日〈星期六〉

尋晚一直落雨,搞到個心囉囉鬈。
好彩,個天對我哋好好,今日開始又好天嘞!



一早起身食個簡簡單單嘅自助早餐,

勝在選擇唔多,唔駛諗食乜,但係都幾好味架!

天氣咁好,沿住條斜路漫步去參觀溫泉博物館。






逗留十分鐘左右就離開lu,

好唔好睇?可想而知。






博物館旁有一間幼稚園正在進行戶外教學,

我睇到....其實......到處都有怪獸家長呢!






睇到有一條流水道,又有樓梯,以我哋咁貪玩,

梗係即刻摺起褲腳衝落去玩啦,

呢,對面坐喺水邊果三個老人家咪我哋囉,

張相係3個後生女幫我哋影架。






玩咗一大輪,上到嚟先睇到......






再慢慢行去地熱谷,聞吓D硫磺味先。






味道唔算大,睇到D泉水,好想食溫泉蛋呢。






11:45退房,搭酒店車直接去北投車站,

即係,又同彩繪列車無緣lu。






搭捷運去到台北入住嘅酒店,由於未夠鐘check in,

放低行李就去買嘢嘞,今日同3個小女生分道揚鑣,

佢哋去鶯歌,我哋就決定四圍hea,

先去酒店後面嘅光南,大家都有收獲買到D精品。

下午2:30,去到SOGO諗住食鼎泰豐,

以為無咁多人,點知......要等一個鐘?

太過份嘞!見到呢個call機,就知......






無錯,要去美食廣場食D嘢先。






食完繼續行SOGO,行到9樓,

大家都俾呢間餐廳吸引住。






好開心呀!High tea呀!好高貴呀!






逐格睇吓先,底層係三文治同鬆餅。






中間有蛋糕、果tart同甜餅。






最上面係水果,都唔算貴,

每人有一壺茶或咖啡,盛惠台幣362一位。






離開前都有收獲,好靚嘅包裝呀!






登登登......櫈,係花花型嘅鳳梨酥呀!






放低D戰利品就去師大夜市,人多到......






點都要掃D嘢返酒店食架嘞,

其餘兩位朋友就決定繼續去誠品同周杰倫餐廳。






我就一個人返酒店嘆吓先,呀!未介紹,

今次住凱撒,好開心因為佢哋幫我哋upgrade咗,

3個人住商務套房,有兩張雙人床再加床,

有個好大嘅洗手間化妝間同衣帽間,

我哋覺得要拍短片先可以睇到間房有幾大,

所以反而無影相,呢張都係網上揾架咋!

價錢,每位港幣449,好抵呀!






聽日就係我期待已久嘅......清境嘞!

10點先check out,無包早餐,

可以瞓晏D先至起身lu。





















1 則留言:

  1. Wedgwood 茶具嚟 High tea ...好貴婦...I Like it!仲 HK$100 左右
    妳做咩唔去周杰倫餐廳呢?我想睇吓係点架!
    [版主回覆04/30/2011 08:46:00]哈哈!雖然我唔識乜嘢係Wedgwood,但係.....感覺良好,遊客,唔係一定要同人哋去旅遊書推薦食肆迫嘅〈懶叻中〉。
    周杰倫餐廳?我對商務套房興趣大D。

    回覆刪除