2011年4月30日 星期六

台北台中兩頭遊第四日〈上〉



4月25日〈星期一〉



今日要離開歐風小鎮lu,瞓醒先食個早餐,

係半自助式嘅,飲品自已沖,

然後每人有一份公司三文治,好滿足。

〈個水蜜桃係尋日買架!因為係清境名物嘛!〉






食完嘢要去行吓,5分鐘路程就去到英格蘭莊園嘞!






個藍天加埋個氣勢令人嚮往,可惜我住唔起吖,

仲有,我唔鐘無所不在阻住影相嘅電線。






想嚟呢度high tea,每位NT450,呢張係官方圖片。






玩咗一輪,係時候要走嘞!返去執好行李,

民宿職員立即親自車我哋去下一間民宿,

真係好溫馨啊!再見嘞!我會掛住呢度嘅人與物。






呢度住宿嘅價錢公道,一晚樓中樓房〈可住6人〉,

包下午茶、早餐,費用NT5240,

我哋5人,每位NT1048,兌港元約$290,

下面係蜜月房,有無朋友有興趣?






去到普羅旺斯玫瑰莊園都只係11:30,

如果而家出咗去玩,又要趕時間返嚟食下午茶,

於是我哋就提早食,係手造曲奇配咖啡或者花茶,

呢度環境都好靚,走古堡路線,同尋日完全唔同。

〈第一驚喜:我訂房時只列明包早餐,

點知櫃檯話原來下午茶同晚餐都包埋,正!






食完嘢就起程去星巴克廣場,滿心歡喜嚟買手信,

點知,呢度真係好細,我完全買唔落手。






呢度有間香草舖子都幾吸引,團友都買到嘢。






可惜我乜都買唔到......唯有轉戰下一個景點。






好期待嚟呢個紙箱王,入面買嘅嘢好有趣......






無論燈、櫈、擺設、郵箱......都係用紙造架。






我今次買到嘢嘞!有排玩lu!






仲可以喺門口度買張名信片,寄俾親朋好友。






經過蜜蜂館,就會去到另一個主打目的地......






呢間舖頭,工具架同窗簾都用紙造。






鐘、卡位、BB櫈、梳化同餐牌都係用紙造。






無錯,又食,啱啱兩點,開始可以叫下午茶,

有趣嘅杯托、盛意粉嘅碟、餐廳嘅佈置,

全部都好精緻,價錢唔算貴,味道都OK嘅。






大家都好開心,好雀躍周圍走嚟走去影相,

好辛苦先叫齊人,為咗今次旅程~~~乾杯!






今日要寫上下集,因為我哋會遇到第二個驚喜。

〈待續..................................


















4 則留言:

  1. 個水蜜桃甜唔甜架?我上次去話係特產..
    呀水果小販話多水又多汁...講到我起勢咁吞口水
    我喜歡這樣田園 Feel 食早餐....一大享受
    蜜月房好靚...I Like It....揾日去住吓
    兩日住唔同 Feel 嘅...Very Good!
    星巴克廣場有檔嘅了結糖好味呀
     
    [版主回覆05/02/2011 02:49:00]個水蜜桃甜唔甜架?我上次去話係特產..
    雖然細細個,但係一致好評,好甜!
    我喜歡這樣田園 Feel 食早餐....一大享受
    Yes, me too!
    蜜月房好靚...I Like It....揾日去住吓
    搵日去....蜜月?Good Idea!
    兩日住唔同 Feel 嘅...Very Good!
    多謝晒呀!你係第一個讚賞我呢個安排嘅人呀!感動ing。
    星巴克廣場有檔嘅了結糖好味呀
    可惜......我麻麻哋鳥結糖。

    回覆刪除
  2. 紙箱王好攪嘢 !
    張櫈真係坐得架?上次都唔知有依樹
    [版主回覆05/02/2011 02:42:00]係呀!紙箱王真係好得意,D櫈真係可以坐架。
    除咗清境呢間,台中仲有2間,你下次可以去試吓架!

    回覆刪除
  3.  . . .又賺 . . .
    [版主回覆05/02/2011 11:33:00]旺季好少有得賺架!

    回覆刪除
  4. 你好, 請問你在普羅旺斯玫瑰莊園訂房時是否需要填寫一張"信用卡扣款同意書"?這樣做安全嗎?
    [版主回覆12/09/2011 13:40:37]我覺得都好安全!我都係咁做,到時去到可以選擇照用呢張同意書照刷咭,或者轉俾現金,因為之前佢只係要你簽名,未過數嘅。

    回覆刪除