2011年4月29日 星期五

台北台中兩頭遊第三日

4月24日〈星期日〉

今日施施然起身,朋友慣咗一定要食早餐,

所以落咗去買豆漿麵包,不過我就唔想食,

10點左右就去退房,諗住預多D時間,

酒店效率快得驚人!事緣係:

我哋交還房咭,工作人員按幾吓電腦,

話我哋團友間房遺留一件衫,前後不消一分鐘,

團友立即飛奔上房,我哋幾個就留喺接待處,

團友落嚟兩手空空,原來喺神不知鬼不覺間,

房務員已將件衫包好交回接待處,真係快!


 

我好鐘意搭高鐵,我哋搭10:54的列車,

準時11:43到達台中,又快又舒服。






為咗想慳時間,我哋選擇食鐵路便當,

我覺得:真係OK喎!而且仲好平添!





由於唔想咁奔波,所以喺香港已經包定9人車,

直接由台中高鐵站去清境民宿,不過......

我哋準時到達,對方又唔知去咗邊,

包車公司又唔俾我哋司機直接對話,

終於,由11:43等到12:25分先可以成功上車,

白白浪費大好光陰!激死!

終於喺2:10先到達民宿『歐風小鎮』,

嚟到呢度,立即怒氣全消,因為真係好舒服呀!






民宿主人好熱情,立即招呼我哋,

問我哋想休息先定食下午茶先,

我表示想趕去睇 2:30 綿羊 show,

女主人叫我哋先去洗手間,然後立刻車我哋去,

點知呢個時候有 walk in 客人,

民宿主人林先生便立刻親自駕車送我哋過去,

不消五分鐘就到嘞!感激呢!

一去到已經好多人嘞!因為已經開始咗!






去到佢哋正整蠱緊一個女觀眾,

話要賣呢隻羊俾佢,當然係講笑啦!






主角格蘭先生表演剃羊毛,幾分鐘搞掂!






完場後急不及待去影綿羊,好想餵佢哋呀!

不過團友們歸心似箭,所以都無去其他地方就走lu!






途經小市集,睇到呢種水果叫天山雪蓮,

個名咁型,一於試吓啦!味道好似......

雪梨加沙葛,都幾好味吖!






有優惠劵,用嚟食羊奶雪糕,味道可以接受!






回程行嚟行去都行唔完,終於行完條樓梯,

總共 487 級,已經攰到死,但仲有無止境嘅路,

最後返到民宿,原來已經用咗一個鐘。






返去已經 5 點幾,即刻食個 tea 先,

美中不足只可選奶茶或咖啡,想要紅茶都唔得。






呢間民宿真係好 warm ,好舒服,好有人情味。






我真係住到唔係幾捨得走,

我哋5個人住6人樓中樓房,團友都好滿意。






到處都有靚靚小擺設,好有心思呢。






房間望出去係英格蘭古堡,日頭好壯觀。






夜晚都好靚,不過部機唔pro影得麻麻哋!






聽日都好悠閒,點玩法?瞓醒先算啦!



〈後記:由於夜晚無喺民宿訂餐,所以要出去食,

但係諗起條路又長又黑又有狗就煩惱,

趁天未黑就行上去7仔入吓貨,順便睇吓有乜食,

最後都係決定反民宿路口,另一間民宿食一人一鍋,

價錢都OK,每位NT200,同香港食個吉野家差不多,

但係佢哋只可選豬同牛,食完無得加錢加牛肉,

無得買可樂,無得買即食麵,咁點算啊~~~

喺呢個時候,隔離檯台灣人過來放低個麵俾我哋,

仲要係張君雅小妹妹即食麵,好有人情味啊!

我會記住一麵之恩架,有緣再見請你食飯吖!















4 則留言:

  1. 清境真係唔錯.....hea 吓都幾好 !
    我記得上次去係幾時想去邊到....
    民宿職員都隨時接送往返....
    房租都唔貴......又可有澳洲...紐西蘭 Feel....唔錯
    [版主回覆04/30/2011 09:01:00]我都有刨你個blog,有考慮過住你果間,不過你果間喺山頂,〈今次我去合歡山都有經過〉,我要顧及各位團友,所以選擇咗下面D民宿,方便D嘛,可能你果間咁遠,所以可以隨時call車,我哋去邊都靠自己對腳架,不過,我都好鐘意清境。
    預告:聽日果間仲勁!

    回覆刪除
  2. 我6月初都會去清境
    [版主回覆04/30/2011 22:47:00]嘩!羨慕你可以閒日去啊!去幾多日呀?又係自駕遊?開始book民宿未呀?我記得你鐘意同民宿主人傾傾講講,咁歐風小鎮都唔錯架!

    回覆刪除
  3. 羨慕你可以閒日去啊!
    閒日去無咁多人嘛。
    去幾多日呀?
    9日8夜。
    又係自駕遊?
    對。
    開始book民宿未呀?
    攪掂晒喇。
    我記得你鐘意同民宿主人傾傾講講
    你真係好好記性。
    咁歐風小鎮都唔錯架!
    要下次喇。
     
    [版主回覆05/01/2011 11:54:00]多謝你詳盡回覆啊!
    期待睇你嘅行程/遊記呢!

    回覆刪除
  4. 羊奶雪糕...好味MA??
    [版主回覆05/05/2011 09:41:00]唔係特別好味,但係......可以接受!

    回覆刪除