2011年4月6日 星期三

小鳥日記0406

4月6日〈星期三〉


我諗,呢個係紅耳鵯嘅命運,今朝一睇,不出所料,得番兩隻......





 


瞓得好安靜呢,相依為命嘞......





 


肥咗好多......





 


已經將相機較做靜音,但係都嘈醒咗佢哋。





 


又開始fing頭,真係戥佢哋辛苦。





 


個口爭D裂開,其實,可以唔駛咁緊張嘅......





 


爸爸努力搵食,口中塞滿食物。





 


但係等咗好耐都唔去餵,因為要四圍睇清楚有無敵人先。





 


口中D食物好恐怖......我哋懷疑.....





 


係死去嘅老三......如果係......就真係補lu......





 


聽到爸爸飛近,兩隻angry bird即刻彈起身。





 


爸爸好溫柔咁餵angry bird食嘢。





 


近D再睇清楚D。





 


成日都好忙嘅爸爸,口中又含住食物飛返嚟嘞!





 


但係呢個首號敵人成日虎視眈眈,令人不安。





 


雀爸爸唯有用呢招嚇退敵人。





 


希望聽日仍然見到兩隻angry bird齊齊整整啦!


1 則留言:

  1. 嘿, fing . . . fing . . . fing. 我睇過有d雀嘅成長, 只有爭到最多嘢食嗰隻先至可以捱到尾學飛, 其他食唔夠嘅都會消失 . . . 不過, 雖然系雜食, 我都無你諗到咁 . ..   恐怖
    [版主回覆04/06/2011 22:40:00]上年都係四隻淘汰到最後得一隻。
    我都知諗得太變態,但係放大D相嚟睇,真係好似架,而且,每次有BB死咗,都唔知屍體去咗邊,蛋殼又唔知去咗邊,所以估佢哋自己會食番。

    回覆刪除