2011年4月7日 星期四

好友相聚

 


好友,可能係中學同學;


又可能係並肩作戰嘅同事;


我呢個好友,係我一個兼職時期嘅舊同事,


好奇怪,我哋只係試過兩次被編排喺同一更工作,


可能係人夾人緣,完全唔同背景嘅人,居然好啱傾,


我哋不知不覺識咗十幾年嘞,


由2000年睇克勤舞台劇『歷奇』後,


多謝你每次都陪我睇晒所有克勤演唱會,


我哋要keep住久唔久出嚟食飯,


唔係......就無好嘢食架嘞!


最近兩次出嚟食飯,都係食『牛』


 


上次去『小肥牛』,唔錯,食物有d特別。





 





 





 


尋晚去『牛涮鍋』,好滿足,可惜要計時。





 


最開心係,朋友請客,再講一次:多謝晒,


下次,再豪d,『花月庭』去。


1 則留言:

  1. 撞鬼!我真係老人痴呆
    「我哋只係試過兩次被編排喺同一更工作」
    掂解妳記得架
    我剩係記得當年我好似成日同妳吹水...食蠔餅...鵝片...
    我記得妳請我食東海堂西餅.....第一次食好味
    全部都係食架
    又記得同 Daisy ...妳去大嶼山影大佛...
    同埋我一日都走去吞卜.......行街
    食嘢係我嘅強項....奉陪到底...
    花月庭真有花天酒地 Feel...去飲花酒....睇花姑娘 Feel
     
    [版主回覆04/08/2011 09:35:00]OMG!東海堂西餅係我個同事結婚張餅咭,當時係97,真係耐到...... ,然後,98年我要進修就無做lu,不過,當時我們年紀小吖嘛!
    『同埋我一日都走去吞卜.......行街』無錯,呢樣最深刻,我好記得果日係星期日,無乜課程上堂,然後,當當吓值你去咗行街,番嚟後好開心咁show俾我睇你買咗條皮帶。
    同Daisy大嶼山?應該係得我同你,一早大霧一片伸手不見五指,同Daisy係一齊去西麗湖騎馬,然後去世界之窗。

    回覆刪除