2015年6月13日 星期六

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第十天〉

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第十天〉

12月30日,星期二

今朝個早餐,都係喺尋晚間餐廳,
即係話:都係水準之作啦!


仲要望住個咁嘅雪景嚟食!真係無得頂呀! 


好彩的話,可以坐到窗口位,真係會坐足成朝唔捨得走架! 


酒店裏面有個有水準嘅雪人,比起尋晚見到果個...... 


食完未夠鐘check out可以四圍再行吓。 


其實應該住三日兩夜嘛,阿寒湖應該仲有其他好嘢玩嘅!
就算唔出去,喺酒店坐吓hea吓都好夠嘆啦! 


係咪好有藝術氣質呢? 


好唔捨得都要走嘞!因為預約咗免費shuttle bus去美幌。 


架車總站去北見,我哋喺美幌就落車,咁就唔駛搭番轉頭
一落車,嘩!又落大雪呀!呢程真係滿足晒啦! 


因為唔知雪地路面交通如何,
所以本身劃咗嘅指定席係預鬆咗好多時間嘅,
仲有成個鐘,無謂坐喺度嘥時間啦!呢道方圓十里都無人架,
咁我就決定去改飛啦!就算無位坐都係一陣啫! 


呢個係一人車站,即係賣飛、check飛、廣播、開門閂門......
都係同一個站長搞掂晒,仲有仲有,睇吓個鐵閘幾有型!


等到差不多夠鐘先行出去等車,因為實在太凍嘞!
雪地加上咁慌涼嘅古老車站同咁舊嘅列車,個畫面好靚呀! 


我哋就係搭呢架Local Train,無指定席,但係就有大把位。 


最鐘意呢啲可以睇住駕駛室嘅列車架嘞! 


好快就到嚕!網走喎,無人都好正常啫! 


其實我對呢個地方無乜槪念,而且網上資料又唔多,
一心諗住嚟到至算,反正都係經過玩玩啫,所以乜都無plan,
出閘後喺車站攞啲資料又喺附近睇吓交通地圖先。
去到酒店,由於佢哋行會員制,做會員就可以3:00 check in,
就算明知酒店都無乜人住,我哋都一定要4:00至可以check in,
咁問吓職員附近嘅旅遊資訊啦,點知原來今日無巴士去監獄,
唯有搭的士啦!呢個時候,有兩個女仔過嚟打招呼,
仲要用廣東話喎,哦!香港人,他鄉遇故知,真係開心晒!
佢哋同我哋兩個一樣,對呢個地方豪無計劃就嚟玩嘞!
於是,我哋四個人,去今日唯一開放嘅景點:「網走監獄」!


喺網上print咗coupon,去買飛果時會有折頭架! 


大門口個獄卒......好假喎! 


本來想去食個監犯飯架嘛,點知,今日飯堂休息喎! 


就算世界停頓,日本嘅手信店都係年中無休嘅,即使喺監獄! 


入面都係呢啲「蠟像?」我諗呢個係檢驗食物嘅懲教人員。 


呢個係探監房,唉!睇吓你仔細老婆嫩就咪犯事啦! 


呢位仁兄見梗律師,咁睇嚟:佢應該有啲家底嘅。 


咦!點解監獄有小朋友嘅?其實佢哋係獄卒嘅家人嚟架! 


呢道天寒地凍,喺道坐監就係一個要佢哋感受痛苦嘅懲罰,
以前啲犯人就係咁一排排凍冰冰咁瞓架嘞! 


以前食飯都係要輪流分組出嚟「立食」架。 


閒時梗係要勞役吓做吓啲體力勞動嘅工作啦! 


監房有五行,每行兩邊都排滿咁多個倉,真係有咁多犯咩? 


呢邊係室內嘅,多人一房證明佢哋只係一般犯啫。 


如果係重犯或者喺呢道唔聽話,就要住個人倉架嘞! 


同樣都要做嘢嘅,呢個朋友就喺道黐梗信封嘞! 


沖涼都有規則架噃,沖果時大家唔準傾偈,
除衫、沖水、入浴、剃鬚,一共不多不少只可以用15分鐘,
而且池水好深,確保大家企好沖,仲要保持舉高手添! 


然後,我哋去另一邊參觀:係現代嘅監獄。
入門口有部相機,大家可以喺道影張監犯相留念架! 


又可以著吓監犯衫扮吓嘢,都幾搞笑! 


呢道有啲現代模擬監房,呢個係共同室,都好企理吓! 


現代同樣有獨立室,好過香港啲劏房好多啦!不過無自由呢! 


無無聊聊行咗幾個鐘,約番兩個香港女仔搭的士返酒店附近,
無得揀,食牛肉飯啦!食完就可以check in嘞!
由於呢道咁偏僻,就算book大大間房都好平咋! 


放低行李後,我哋決定......瞓晏覺!
瞓醒行去超市方向,如果沿途見到有餐廳就順便食飯啦!
朋友,咁環境,有可能有嘢食咩? 


終於行到超市嘞,好似見到希望呀! 


感動到想喊呀!好似市區嘅超市一樣咁多嘢買喎! 


終於,我哋掃咗啲壽司同士多啤利返嚟,又好正喎!
最正係,支汽水特價,港幣3蚊雞咋! 

可能好多人都會話我蠢,點會12月嚟網走架?
我都知破冰船未開;我都知「北の新大陸発見」又未開,
但係,我怕且無乜機會喺農曆新年假期嚟北海道〈無腳嘛!〉
所以咪趁今次咁長嘅假期嚟見識吓囉!

沒有留言:

張貼留言