2015年6月3日 星期三

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第四天〉

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第四天〉

12月24日,星期三

一早打開窗,見到白雪紛飛,同尋日完全唔同。


見到有啲旅行團一早就拖住行李走嘞!


早餐都幾豐富架,所以話淨係計食都確係「抵」啦! 


其實登別除咗浸溫泉之外,主要仲有三個景點:
上次已經去咗熊牧場同登別Nixe海洋公園,
所以今次決定去第三個景點:登別伊達時代村。
其實以前跟旅行團已經嚟過,值唔值得?上次唔嚟都知啦!
不過反正一場嚟到登別,而團友又未嚟過呢道,咪玩吓囉!
話說酒店門口已經有巴士直達時代村,
我哋個站好前,大把位坐,但係好快就坐滿人,
時代村要喺中途落車,所以一定要坐近車頭,否則就好難落車嚕!


去到村口,點都同古代人物影張相先啦!


一睇就知好唔好玩啦!靜過鬼!


村內都係一啲模仿古代嘅生活情境啦!


  

 仲有一啲古代忍者遊戲啦......




 比較值得行個圈嘅就係呢間「忍者怪之迷路」,三分鐘玩完。


 仲有呢間得啖笑嘅「妖怪屋」,笑死!







另外,有兩個忍者show都幾好睇,
點都睇睇啦,唔睇就無嘢玩架嘞!

要走,就有少少頭痕啦!
一日得幾班巴士,頭先嚟果陣架車全滿,相信呢道好難上車啦!
於是我就去售票處試試請他們代call的士,
真好,售票員係一個洋人,流利英文,即刻幫我call車,
等10分鐘左右,就順利上車去登別JR站囉,
我哋先去新札幌,上次行過呢個商場覺得好平民好好行,
今次大把時間,於是可以喺道慢慢行食埋飯!
然後又返札幌Hotel Route Inn宿一宵嚕!

沒有留言:

張貼留言