2015年5月31日 星期日

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第三天〉

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第三天〉

12月23日,星期二。

今朝,食飽早餐就搭JR去登別。
到站後,有巴士可到酒店,但係好多人排隊,
於是我哋又再豪一豪佢,搭的士。



 今晚住雅亭,酒店有少少舊〈其實多數溫泉酒店都舊〉,
不過都幾乾淨,而且好抵住,一泊二食每位港幣$562。


大堂都幾大架,不過靜過鬼,好難得先搵到個人幫我寄行李。


 無所事事買圍逛逛啦!


 酒店後面就係地獄谷,又到此一遊啦!


然後又行咗溫泉街,成條街數埋都無20個遊客,
朋友問我:「原來登別係咁架?無人嘅?」
我諗應該時間尚早,旅行團未到啫,
而且今日都唔係公眾假期,係咁上下啦!
有時我都覺得幾矛盾,人多又煩,人少又無氣氛!
行餐飽之後,居然返酒店......瞓晏覺,係咪好過份呢? 



 今晚住3人房,和洋客房,另一邊係可以開塌塌米嘅。


三人份嘅溫泉餅。 


今晚可以喺度泡泡茶。 


我哋間房望出窗外,可以睇到登別溫泉車站。 


瞓醒未夠鐘食飯,就四圍行吓先,大堂有小童浴衣,
自助式,朋友就攞咗一件著嘞! 


點解溫泉酒店梗有呢啲遊戲機嘅呢?



仲有好傳統嘅聖誕佈置添。



好啦!夠鐘食飯嘞,今晚係自助餐,長腳蟹任食。


食飽去大堂坐坐啦!因為呢道係唯一有wifi嘅地方。 


而且呢道間手信舖都好好行架,我哋都留咗唔少銀兩喺道。 



食夠抖夠買夠,就去浸浸嘞!
雖然呢道舊舊哋,但係個溫泉好正!
聞說登別嘅溫泉水係白色嘅,水質特別好。 



浸完返房,床已經舖好嘞!可以發個好夢啦! 
 

沒有留言:

張貼留言