2015年5月31日 星期日

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第二天〉

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第二天〉

12月22日〈星期一〉

Hea嘅定義,就係想瞓到幾點就幾點,
瞓醒後,開窗睇睇,原來對正JR站。


Hotel Route Inn第二個優點,就係有免費自助早餐。
食物種類都算多,咁就可以日日都精神奕奕去玩啦!


食飽去狸小路行吓,諗住格好價到最後一日至買手信。
以前好似只有幾間免稅,但係而家好多間都免稅,真好!


本來諗住行完街街就去藻岩山睇夜景,
點知全日落大雪,大到行路都有啲困難,
我諗上到山頂一定凍死,
於是我輕輕提議一下「不如唔好去囉!」
仲謊死團友會不滿,點知佢哋仲鬼咁開心!
好啦!第二日就探測到團友意向嘞:佢哋係怕辛苦架!


行飽街就返酒店抖抖,抖完又唔想再出去搵食,
索性喺酒店間居酒屋食飯啦!
以前覺得係天方夜譚,怕無錢俾,
但係香港物價太貴,而家喺日本食嘢就覺得平添,
其實我哋都叫到成檯嘢食架!
埋單先至4000円咋!住客仲有啤酒送添!
 






今日無豐富嘅行程,又無食豪華食物,但係好有放假feel呢!


沒有留言:

張貼留言