2015年6月7日 星期日

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第七天〉

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第七天〉

12月27日,星期六


今次有包自助早餐,我就最鐘意有自助早餐嘅酒店架嘞!
近來好多間酒店都轉用呢種碟,睇嚟可以防止浪費食物喎!


好似咁,想食嘅嘢每種攞一件,好好睇睇又唔會浪費。 


就啱shuttle bus時間就check out嘞!等車時見到個景好靚呀! 


車未到一定要影返張相啦! 


嚟果時要去小樽築港等車,回程原來有車直接去小樽,
而且我哋仲係包車添,四個人坐晒成架旅遊巴呀! 


沿途見到呢個天色,靚到吖! 


但係點解有啲離愁別緒嘅?因為A組朋友聽朝就走嘞! 


到小樽後再上激安補補貨,然後立即返札幌。
到札幌放低行李後,我哋就兵分兩路,
因為今日仲有好多嘢要做呀,
我同團友去買之後幾日嘅JR Pass;
我個人覺得北海道嘅服務好過九州少少,
啲員工好似熟手好多,好彩大部份都劃到位,好快搞掂! 


另一組朋友就去排隊:Encore十勝豚丼! 


大家飲杯!好好味嘅十勝豚丼,值得再來一次! 


食完就馬不停蹄去最後衝刺啦!〈A組朋友〉 


第一站去咗大丸,果度啲Agnes b袋平到離晒譜,
跟住再去狸小路一帶,因為想睇吓其他分店啲袋有無特價? 


原來只有大丸店至咁平,其他都係原價,
於是又去狸小路掃手信,係一箱箱咁掃。 


話說又有小故事發生嘞!大家買呀買,
一箱箱、一袋袋咁拎走,我已經帶個細喼幫手拉架嘞!
買完所有手信後,我哋就由地下街走,
就到地鐵站時,我見到藥房有我想買嘅嘢,
於是大家就停低喺道放血,
喺俾錢果時,呀B組團友突然好緊張咁問我「我個背囊呢?」
我叫佢冷靜啲,成地都係我哋嘅行李,搵吓先啦,
佢二話不說就衝番上狸小路方向,我用盡全力去追啦!
跑到差啲氣絕身亡,終於跑到去之前我哋喺路邊坐過果張櫈,
最神奇嘅係,我哋見證到日本人唔會貪心嘅傳說:
離開咗起碼15分鐘,個背囊依然好堅毅咁喺道等主人返嚟!
其實我一路跑一路諗:點算呢?唔見晒啲錢、證件,點算?
今次真係好彩,之後要小心啲嘞!

經過呢件咁刺激嘅事,我哋都無晒力量嘞,
是但食個牛肉飯就去執行李啦! 

好彩有帶手提行李磅,執嚟執去,朋友都係超重,
於是,我就幫佢哋哽啲重嘢啦!


沒有留言:

張貼留言