2015年6月6日 星期六

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第五天〉

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第五天〉

12月25日,星期四

今日,又要拉個小小行李喼離開札幌去個三日兩夜小旅行嚕!
無錯,就係近近哋去極唔厭北海道必遊景點:小樽。


又住極道推介嘅酒店:Dormy Inn,有乜好?
又近又方便又舒適又乾淨又細心又抵住最緊要係早餐極好食。


放低行李執執行裝就出發去第一站:運河。
〈唉冬天最麻煩就係每次出門要執餐飽,怕帶漏嘢就麻煩嘞!
今次我記得帶晒所有頸巾手套暖包,但係帶漏後備電,
咁今次得我一個有上網咭,陣間B組朋友自己一個人飛到嚟,聯絡唔到佢就麻煩嘞!〉 


之後繼續行,諗住行吓街買吓嘢試食吓,
但係今次真係大挑戰,因為今日係十幾裏面最大雪嘅一日,
我見到朋友迎住風雪向前行, 好似睇梗呀信的故事咁呀!


香港人揀冬天去北海道都係想睇雪啫,雪呀~~~

又係雪呀~~~~


好深嘅雪呀!每一步要抆番隻腳出嚟都好好玩架!


要有條好路行,就要靠佢嘞!


終於行到見到希望嘞!食番個Lunch先啦!
咦,呢檔有好多排隊同唔排隊嘅人喎,應該係好嘢,跟啦!
〈其實,呢道無明文規定點排隊,但係只要觀察一陣就可以見到大家嘅自行排隊方式,
係將食物盒放喺前面排好,唔係個人攝攝吓,可惜,多數插隊嘅......都係香港人!〉 



雪藏好嘅串燒,呢啲唔算貴,1000円有3串。 


當然有貴少少嘅選擇啦!而最豪就係出面活生生嘅扇貝嘞! 


少少哋醫吓肚先,咪睇少佢呀,仲貴過我哋3個人食定食呀! 


食完又行吓,去睇睇音樂盒啦! 


行吓行吓已經天黑黑嘞!B組朋友應該差唔多到北海道啦!
但係,呢個時間因為太凍,我個I phone仲自動熄機添!
而且,我發現對腳好似濕濕哋,唔通對腳入咗水?
團友話:「幻覺嚟架,第一日我都覺得對腳濕,原來係太凍啫!」
我試吓攝個暖鞋墊啦,點知......原來對雪鞋真係穿咗嘞! 


凍多一陣啦!無論如何,都要影吓到此一遊相架嘞! 


橫掂都濕咗咯,不如豁出去啦!


沿途行番酒店,Check吓群組朋友仲未到,
咁我哋就放低行李去對面商場:買雪靴!
其實喺日本買真係好抵,因為佢哋真係日日著,
價錢平,款式又多,好過去淘寶啦!

買完雪靴,終於等到B組朋友仔嘞,
咁我哋就去商場隨便食個飯,又喺激安同100円shop買一輪,
跟住就返酒店休息嘞,我真心鐘意呢間酒店,
雖然房間細細,但係麻雀雖少,五臟俱全架。 


雖然返嚟太夜已經無晒免費拉麵,但係都去好好泡個溫泉先,
返房連差電器都唔駛開呀,因為床頭書檯已經有,好貼心呢! 




沒有留言:

張貼留言