2015年6月7日 星期日

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第六天〉

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第六天〉

12 月26日,星期五


一瞓醒打開窗,嘩!仲勁過尋日喎!


睇嚟要過對面馬路都有啲難度喎!


食早餐大過天,乜都唔好理,食個勁豐富嘅早餐先!


嚟個close up先!好正架!
其實今次都住得好抵,我喺Agoda訂,用盡積分,
唔計早餐,每位都係$137,反而個早餐,就要每位$110喎!
不過算啦!個早餐咁豪華,都係值得嘅!


食完早餐就要出發嘞!
今次有咁多時間,於是就book咗去滑雪場玩吓啦!
一般滑雪場都幾難去,咁我就搵個近近哋架啦!
滑雪場喺小樽築港有免費shuttle bus接送,
但係網上顯示嘅地點唔係幾詳細,
見有好多人唔係排隊咁等車,又唔係預約制,又無任何指示,
都幾無助吓,於是我就冒著大雪出去視察一下,
好彩,終於都見到我哋架車嘞!而且唔客滿,有位坐。


坐咗大約一個鐘,終於到達今次嘅滑雪渡假村:Kiroro Resort嘞!


前幾日都住商務酒店或者舊式溫泉旅館,相比之下呢道好豪華喎!






今晚住4人房,每人一張床,
比較起韓國嘅滑雪屋,房間唔算好大又無廚房,
但係起碼地方都算寬敞開行李絕對無問題啦!
住一晚包早餐,每位$872,都算OK啦!


搭果一陣車,朋友你有無咁攰呀?


咁大個窗台,我就豪無目的咁坐咗好耐嘞!渡假嘛~~~


出發去玩吓先,由於樓與樓之間要經過戶外,
所以酒店喺通道出口提供大衣,都幾貼心吖!
期間發生小故事一則,話說我著咗其中一件大衣出外,
指定動作係:「伸手入袋」,居然摸到條鎖匙喎!
我諗一定係之前個住客唔小心留低啦!
唔見鎖匙都好麻煩喎,所以我哋咪好心拎去最近嘅櫃台囉!
但係對方英語非常有限,雞同鴨講一大餐,唉~~有待改善呢!



嗱!呢道兩旁有商店、遊戲機店同餐廳,
不過都係果句啦:靜過鬼!


我哋又唔識滑雪,諗住玩雪上電單車但又要就shuttle bus時間,
於是,我哋決定先去玩一個最受歡迎嘅設施~~~


登登登櫈:就係呢個兒童玩雪區嘞!每位600円全日任玩。


哈哈,對於我哋呢啲長者,呢個程度啱架嘞!


仲有必玩嘅滑水泡呢!


睇吓大家幾咁開心!


雖然話任玩,但係佢一定唔會蝕,因為大家都唔玩得耐,
點解?鬼咩,衝落去係好開心,但要自己拖返啲器材上去呢!


之後又見到香蕉船,好想玩呀!
不過又要另外收費,好貴呀,唯有放棄啦!


呢個就係香蕉船嘅場地嘞,一個圈大約幾分鐘咋!


一眼望去,周圍都好似細個收到果啲聖誕咭嘅風景咁。



沿途返去搵嘢食啦!又係一個好Delay嘅Lunch!


唉~~~成個渡假村有好多間食肆,但係只有呢間正常啲,

起碼有選擇,而且價錢算OK,呢道都食咗成4850円架!






價錢都唔係最大問題,食物水準至係關鍵,
經過呢餐,我哋直情唔駛擔心今晚食乜,
因為我哋已經決定:返去Resort Market買杯麵!



返房各自活動,我四圍逛逛,認識吓個Resort;
有人瞓吓覺;有人去雪地影吓相;然後又一齊玩啤牌;
集合後一齊清晒檯面啲食物先。

最後,我哋又約埋去浸溫泉,每位900円,
溫泉都幾大,有好多種泉水,室內室外都有,幾好玩。
呢道仲個大浴場係免費嘅,聽朝一於望住雪景浸浸先!



沒有留言:

張貼留言