2015年6月8日 星期一

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第八天〉

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第八天〉

12月28日,星期日

今日要進入行程嘅另一階段嘞:
A組朋友要返香港;而我哋就會向道東進發嚕!
之前幾次出去,都可以將大件行李寄存喺酒店,
但係今次,突然個經理話唔得喎,搞到我當堂失晒預算,
從未如此咁死纏爛打過,終於講到牙血都出埋,
佢終於應承俾我放低一件行李嘞〈當然態度唔係幾好啦!〉

因為A組朋友太多行李嘞,所以同佢補張指定席去機場先!
好啦!今朝去釧路架車劃唔到位,要早啲去排隊先,
A組,拜拜嘞!香港再見!


好好彩上車有位坐,好少搭咁長途車,食番個鐵路便當先。 


北海道三味冬御膳,純粹貪得意,兩個人Share就得啦! 


連個便當都咁認真,有好詳細介紹喎!〈不過我唔識睇。〉 


賣相都唔差喎!味道都OK架! 


便當可share,但係雪糕就no way!我要獨食!Wakakaka...... 


搭成四粒鐘,終於到達釧路嘞!
人生路不熟,都係Book番Hotel Route Inn啦!就喺JR站對面咋! 


抖一陣,出去探吓路先,嘩!乜都無做過就天黑黑嘞! 


出去搵定聽日嘅交通先!原來就喺對面Super Hotel隔離咋! 


Super Hotel旁邊有間巴士中心,入面可以查到釧路嘅交通資訊架! 


仲可以自助買車飛,睇啱路線同價錢就自己搞掂啦! 


確定路線之後,我哋就去搵嘢食嘞!
但係......點解......條街......無人嘅? 


又無舖頭,唔係慘到要去Lawson呀嘛? 


行咗好耐,終於見到間食肆嘞!剎呀! 


係一間喺日本好多分店嘅「山內農場」。 


裝修又幾靚噃!會唔會有咩好嘢食呢? 


我曾經一度懷疑:釧路究竟有無人住架? 包場?


真係唔識形容佢好唔好食...... 
唯有,好食食多啲,唔好食就食飽啲囉!




無乜好做,唯有沿路返酒店大浴場浸吓洗吓衫啦!
以為道東會好凍,原來都唔係啫,都有1.6度吖,好暖喎! 




沒有留言:

張貼留言