2015年9月8日 星期二

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第十一天〉

我又嚟嘞雪雪雪雪......北海道〈第十一天〉

12月31日,星期三

今日住嘅商務酒店,係有免費早餐嘅,
唔好有要求的話,都早餐水準都OK架!
當然個士多啤利係自傋架啦!


食飽就離開尋晚住嘅呢間東橫INN嘞!


同兩個香港女仔講再見,我哋就上JR嘞!今次劃到指定席喎! 


不過有無都無分別,因為成架車無乜人基本上係任坐。 


 長途車梗要有兩手準備啦!〈其實都唔算好長途啫〉


 中午13:20就到咗旭川啦!個車站裝修好靚咗喎。


 出去一睇,到好大雪呀!拉住行李都有少少麻煩添!


 下一站係去等酒店shuttle bus,上車地點係Smile酒店門口,
睇吓我喺大雪中探路,幾有意思!


 搵到嘞搵到嘞!行到過去車站啱啱好。


 搭上一架全滿嘅shuttle bus,大約一小時車程就到酒店嘞,
今晚住層雲峽觀光飯店,check in時都好多人喎!


 大堂擺滿禮物,因為今晚係大除夕吖嘛!


 搞一輪終於可以入房嘞,房間唔算細,
但係感覺好落後,唔夠電制,有啲舊,床又好窄......


 朋友唔舒服,咁我就自己一個出去探吓路先啦!


 去到觀光案內所,睇吓有乜資料幫到手先,
因為我想聽朝去黑岳,下午搭巴士去旭川或者上川。


巴士站就正正喺觀光案內所前而,等車都唔怕凍啦!
不過不幸嘅係,因為聽朝係新年,所以好多路線都停駛。 


 咁我返去匯款一下,就決定:去食飯嚕!


 一泊二食,每位大約$900,以除夕仲要住溫泉嚟計,OK啦!


 食物一般,我已經好滿足架啦!


飲飽食醉,係時間去做指定動作......浸一浸嘞! 


 無街行,無嘢玩,好彩仲有由細陪到我哋大嘅「紅白」啫!



沒有留言:

張貼留言