2011年8月6日 星期六

再遊新加坡〈第一天〉

第一天:7月25日〈星期一〉

期待已久嘅新加坡之旅正式開始。

呢日我哋已經預早兩個半鐘去到機場,揀咗去『潮樓』飲茶,
因為方便望住Jetstar個櫃位開始check in未,一見到佢開就由大人落去排隊,
我哋一共12人,分兩條龍排,地勤要求朋友個小朋友都落嚟,
咁朋友就打電話叫小朋友即刻落嚟啦,點知佢又話要俾佢睇埋hand carry上機嘅背囊,
又要跑上去攞多次,我哋喺隔離見到咁情形,就call定D小朋友同帶齊隨身行李,
但係我哋條隊就乜都唔駛睇,淨係問我哋有無帶玩具槍,真係激死!
搞掂後上去埋單就馬不停蹄去登機閘口,去到已經話最後召集,
真係非常趕,由呢一刻開始,知道唔可以睇少12人嘅威力!



為咗平,我哋左揀右揀都係搭Jetstar。






由於無飛機餐,落機後大家都餓嘞,

立即去T2搵亞坤,機場咁大,

大家都行咗幾耐先搵到,多士真係好味架!






喺亞坤對面有呢間Supermarket:FairPrice,

聽講係國營所以價錢會平D,即刻入去行個圈,

見到有叻沙杯麵,諗住買兩個試吓好味就入貨,

點知之後幾日間間超市都無貨,呢個故事教訓我:

見到就要買,唔好諗咁多!






第一個景點係呢個幾層樓高嘅滑梯,

要玩高果個要先消費,矮果個就無限任玩。






於是四個小朋友就好開心咁狂玩,真係易滿足。






帶呢D小朋友去旅行真好,個個都自己照顧自己,

仲會幫我哋做D厭惡性工作,例如:

買地鐵飛同退地鐵飛,Thank you very much!






呢張飛包括SG1按金,好彩其中7人已經有EZ Link,

每次去邊都係只需要買5張飛同退5張飛啫。






呢幾張就係朋友借俾我哋嘅EZ link card,

真係方便不少又平咗,真係唔該晒。






如果唔係,就每次退飛後都淨埋一大堆散銀,

不過都唔駛擔心,呢度消費咁高,好快駛晒!






今次市區住2晚V Hotel,算係新嘢,我哋book 3人房,

聽講網上D人嘅Comment唔太好,

但係我覺得幾OK喎:起碼干淨,超方便,又平,

3人房都算夠大,而且沖涼花灑水力充足,

可能上年住果間經驗太差,呢個價錢算好滿意嘞!






休息一陣後,第一站見到雪糕三文治,

梗係要食啦!好唔好味?睇吓諾怡D戲咪知囉!






Sorry喎兩位姪女,無錢住呢度,都影張相啦!






啱啱落機,見到樣樣嘢都覺得好新鮮。






無錯嘞!正路第一站都係去探吓魚尾獅架啦!






Post王又出場嘞!






影完一輪相,正路都係去老巴剎食嘢啦!






睇落好靚,但係真係唔值得喺呢度食沙嗲,超貴!






今日行程都幾豐富,由朝行到晚,

番到酒店雙腳痛到C,

聽日仲勁,要早D休息吓嘞!

5 則留言:

  1. Wow!Enjoy your day!
    [版主回覆08/08/2011 10:27:00]     

    回覆刪除
  2. 哈哈, 日頭系 老巴剎 唔系唔好. 不過夜晚 咁好D  哈哈, 胞你開始寫. . . 我下星期一出發就唔駛諗 . . .照抄 .
    [版主回覆08/08/2011 10:42:00]小肥兄:我去到老巴剎係夜晚架嘞!
    嘩!你下星期出發呀?你就好啦,去幾日呀?玩得開心d呀!
    仲有呀,我去番你個blog度,睇唔到我自己個留言呀,所以都睇唔到你個回應,但係喺e-mail度就睇到,新嘢,真係搞到人心惶惶。

    回覆刪除
  3. 嘿 - 你唔駛擔心, 新BLOG 嘅留言同舊BLOG 嘅先後次序是倒轉咗 - - 你個留言要按"最後一頁" 見睇到   沙嗲 要喺 老巴剎 間隔離嘅 沙嗲街 先好食, 不過, 都系貴 . . .  我星期一去星期五返, 唔轉酒店 . . .HEA
    [版主回覆08/08/2011 20:19:00]問題係,我按到最後一頁都睇唔到,唉 ~ ~ 新嘢,信唔過!

    回覆刪除
  4. 丫諾怡好得.....成個小 Model 咁
    最鍾意 E D 細路...活潑開朗 ...性格真係與生俱內
    妳話厭惡性工作....我以為 ....原來你唔鍾意買飛退飛
    12 人真係幾多人 ....妳可以 Part-time 撈份領隊
    [版主回覆08/09/2011 12:37:00]咁鐘意,下次你去邊帶埋佢吖唔該,我諗佢都會好鐘意你架!
    Part-time領隊?而家已經係啦!一年大約出3團,不過無錢收之嘛!領隊提提你:下年暑假去北海道影花花呀?幾得早d報名呀!

    回覆刪除
  5. 喂喂 . . . 下年暑假去北海道影花花呀?  我留一個位得唔得呀, 幾時報名呀, 通知聲啦
    [版主回覆08/09/2011 23:29:00]喂喂 . . . 呢個係我主觀願望嚟啫,去咗咁多次都係冬天,好想去富良野影吓花花呀。
    咪講笑啦!你呢個資深領隊點會join我個豆泥團呀?我仲諗住靠睇你個blog先知道幾時有優惠package添。

    回覆刪除