2011年8月10日 星期三

再遊新加坡〈第四天〉

7月28日〈星期四〉上集



今日嘅重點行程係環球影城,

由於要有氣有力玩,所以大家去食個飽飽早餐先,

餐廳食物都算ok,但係就太多人排隊嘞,

我哋一早知道會係咁,於是7:30就去食,

好彩住3樓,同餐廳同一層,方便好多。






我哋每房包兩個早餐,其餘團友要另外俾錢,

但係......真係估唔到,大人每個早餐居然要SG28,

『食龍肉咩?』我哋第二朝就無食lu。






酒店行去環球入口非常方便,點都影張代表作先。






第一站睇『電影特效片場』,兩個妹妹居然嚇到喊,

我覺得好值得睇,但係,唉~~~咁仲點玩落去呀?






啱啱先喊到好似豬頭咁,
轉頭見到馬達加斯加個場景,又變番post王。






跟住去玩MUMMY,主要係嘉頤想玩,

呢個時候,又係姑姐出場陪玩嘅環節嘞,

呢個係好似Space Mountain一樣嘅室內過山車,

好玩過Space Mountain,個頭無撞得咁犀利,

講真,雖然我唔驚,但都唔享受呢d咁刺激嘅遊戲。






諾怡當然唔敢玩啦,不過夠膽企埋去影相都好勇lu。






然後,玩呢個大人細路都玩得『旋轉飛盤』,

簡單d嚟講:即係咖啡杯。





然後玩咗呢個超低能、勁白痴嘅揸車探險遊戲:

『尋寶奇兵』,奉勸6歲以上都咪玩。






8歲同12歲嘅朋友:係咪真係咁enjoy呢?






順路去失落的世界,我堅持唔睇未來水世界個show。






我又陪嘉頤同朋友仔玩『天幕飛行』,

雙腳吊吓吊吓幾得意,不過要坐向前先好玩。






呢兩位朋友唔敢玩,於是就去玩『恐龍騎士』,

之後,大家都好似心口掛個勇字咁,

一齊排隊去玩『侏羅紀河流探險』,

我哋早有準備著晒雨褸,但係都有人濕晒。






然後又睇4D:Very Good,又係好睇過迪迪尼,

出嚟後小朋友玩『魔法轉輪』,呢個...無意見,

跟住同驢友傾偈,雖然唔係講東話無咁傳神,

但係工作人員嘅專業態度好過迪迪仔好多。

去到馬達加斯加,尋找人氣設施:木箱飄流記,

換句話嚟講:即係小小世界,嘆冷氣時段。


















呢兩位朋友都幾鐘意睇荒失失奇兵嘅。






去對面坐埋『朱利安國王旋轉舞會』,

今日嘅行程就差不多完結嘞。






臨走前,我哋同『亞歷、馬提、邁文、哥利亞』

一齊影張大合照先啦!








短短幾個鐘頭,就玩晒樂園裏面所有嘢嘞!

只有兩個過過山車無玩到,因為個個都怕怕,

相信如果唔係有新嘢,短期內唔會再嚟,

整體上,人唔算多,樣樣都唔係幾駛等,

而且大家排隊都好守秩序,感覺良好,

唔會好似香港迪迪尼咁成日聽到同胞講:

『唔該借借!』甚至一手推開你。



3 則留言:

  1. 我都唔鍾意睇未來水世界...Give me Five
    『電影特效片場』話時話又放火又爆炸又水湧都幾得人驚...諾兒都好快 Recover...果然係 Pose 王
    『天幕飛行』,係咪好似坐滑翔機咁吊住脚仔高空睇風景...仲有味道配合呢
    『朱利安國王旋轉舞會』,Out 添...係物東東嚟架
    [版主回覆08/12/2011 19:29:00]『天幕飛行』有味道配合?無呀,不過都幾舒服嘅。 『朱利安國王旋轉舞會』,即係旋轉木馬囉。

    回覆刪除
  2. 哈哈. . . 如果, 你地真系好似你寫出嚟咁行發 . .  .你地系入面真的8字咁走呀.  唔暈咩 . . .  新加坡唔包早餐嘅酒店 . . . 你真系要好捨得至好去食. . . .我住嗰間要 SGD35 啊.
    [版主回覆08/12/2011 19:27:00]其實係順路架,不過有時係我寫嘅時候先後次序掉轉咗啫。 係,樣樣都貴,真係貴到離晒譜,SG35?邊間咁勁?

    回覆刪除
  3. 『尋寶奇兵』, 呢個原本想玩, 但排成個鐘, 所以冇玩....
    [版主回覆08/12/2011 19:23:00]我哋唔係排好耐,不過真係唔值得玩,d場景假到痺,你唔去都無損失架。

    回覆刪除