2011年8月13日 星期六

再遊新加坡〈第五天〉

7月29日〈星期五〉

今日要轉酒店嘞,點解要轉?

第一個原因係想住唔同類型嘅酒店,

另一個主要原因係,星期五六住Festive會貴好多,

為咗想盡用設施,今朝一早去游水,

由於Festive個泳池好普通,

所以我哋就執晒嘢去隔離嘅Hard Rock Hotel玩水。



呢度有人造沙灘......






又有滑水梯......






今日太陽伯伯又好勤力......






人都醒神d,唔覺意又擺post嘞。






上午游完水,立即執好行李去轉酒店,

由於人多行李又多,酒店職員建議我哋搭的士,

呢一程真係貴,只係轉個彎上山,就成SGD10,

但係,當去到酒店門口,就已經覺得好值得。






呢度好舒服,大堂唔需要冷氣,全自然風,

入到房,好靚!張床超大,小朋友都有加床。






浴室好大,幾個人游完水一齊沖都得。






海景房比山景房貴$500一晚,值唔值得?

打開窗,露台望向泳池同沙灘,我覺得值!






酒店有免費Shuttle bus直接來回Harbour Front,

真係好方便,我哋去vivo city盡快食lunch,

因為要趕返去玩吖嘛。






搭車返入去後,同另一隻獅影相留念先。






主要係玩Luge & Skyride,由於人多,

可以買家庭套票,平少少。






出發前先戴頭盔,係一個幾有速度感又安全嘅遊戲。






可惜諾怡唔夠力,只好與我同車,

但係搭順風車價錢一樣,無得退架。

小朋友一致讚好,玩完搭吊車上去再玩一次。






玩完後又返酒店泳池游游水,

然後極速去牛車水,因為前兩日落雨,

今晚就補番去啦!去到最主要都係買豬肉乾。






諾怡話鐘意香味多過林志源,

佢有point架,係因為林志源較多油喎,贊成!






買完嘢就去食炒飯,平平哋但係好有鑊氣。






食完飯去食刨冰先,呢個係乜嘢味道呢?






係榴槤味呀!所以今餐又要分檯坐嘞!






呢款又好特別啫,香港應該無得食,係花生味。






椰汁馬豆糕好香好甜,可以安哥。






聽日要走lu,今晚要好好收拾行李

~ ~ 同心情番香港嘞。



















2 則留言:

  1. 星加坡啲物價一啲都唔平...幾貴吓
    間酒店有水準...係咪這次最好的一間 呢
    [版主回覆08/16/2011 18:59:00]我都覺得係最好一間,由最差住到最好,呢個安排幾開心。

    回覆刪除
  2.  又話窮 . . .都要住一晚香宮   vivo city食lunch . . . 識得落BASEMENT 嘅 Food court 唔去Food Republic encore , 一定又系想試吓唔同嘅嘢啦. . .  心多多 . . .
    [版主回覆08/16/2011 18:58:00]一晚啫,我覺得都值嘅,$2500一晚,兩大一細包早餐,ok啦!

    回覆刪除