2011年8月12日 星期五

再遊新加坡〈第四天〉下集

7月28日〈星期四〉

喺環球玩咗大半日,應該好肚餓架啦,

但係個個都玩到唔肯食嘢,終於3點幾至去食飯,

由於姑姐唔記得帶張免費車飛,要先返酒店,

搞吓搞吓就5點鐘嘞,最佳選擇就係大食代啦。





小朋友對以下呢種食物情有獨鐘。






SG2有四個,即叫即做,有椰絲同花生饀。






大家對製作過程好有興趣,買到老闆都認得佢哋囉。






知道係乜未?呢個就係玄機嘞。






Parco足足食咗10個。






佢就係牛車水“嘟嘟糕”嘞。






飲飽食醉,去天台玩玩水先。






永遠都係見水就失控,終於又係濕晒。






番入商場見到Crocs,即管入去睇睇,貴到~~






呢d手袋好別緻,lan模又上身。






係佢主動要求影架,天生post狂。






叫佢望鏡,佢話見到d model都係唔望鏡喎。






對面有間cold storage,入去瞄瞄,無乜收獲。






行入少少,原來有間超大超市:Giant,

大到好似嘉樂福咁,掃手信啱晒。






我哋仲喺度買貓山王,坐喺街邊食,好正!






返到去,見到間好吸引嘅糖果店,於是入去逛逛。






小小購物車,諾怡行埋去都覺得太細架。






好嘢!買到手信俾同學仔同妹妹lu。






安置好d細路,我哋幾個大人去賭場見識吓,

又話唔準著短褲拖鞋背心,樣樣都有人著。






最後,梗係輸啦,我輸咗9個7毫半呀。



















2 則留言:

  1. 哈哈. . . 輸SGD9.75 . . . 你都有辦法  你呢程有個POST皇 . . . 掂呀  一D都唔駛怕悶
    [版主回覆08/13/2011 18:04:00]係呀!番到房d細路問我玩乜輸咁多,我都係答玩包剪揼囉。
    無錯,有post王確係幾有娛樂性,但係佢同時都係小氣王、鬧交王、絕食王、多事王、多手王..........集於一身呢!

    回覆刪除
  2. 諾怡好掂
    〝 叫佢望鏡,佢話見到d model都係唔望鏡喎。〞
    識作狀....個樣好招積
    我都未見過 Crocs 袋....上網淘都得喇
    貓山王....我未食過....一定好好味

    回覆刪除