2011年7月19日 星期二

我們這一家 の 新成員

今年7月8日,我哋屋企嚟咗一位新成員。


 


各位好,呢個新成員就係我嘞!





 


我個名叫允怡,今日......13日大。





 


我最鍾意瞓覺,D人搞醒我,我就忟忟哋架嘞!





 


為咗表達我嘅不滿,我會出絕招,就係大大聲咁喊。


睇吓,真係出盡全力架,連眼眉毛都撐起晒。





 


洗白白都幾爽嘅,有D想吹口哨添。





 


可唔可以唔好影呀?你哋咁做係犯法架!





 


終於沖完lu,好c服呀!





 


等我嚟介紹:呢個係我個家姐『諾怡』。





 


至於呢位,係我個堂家姐『嘉頤』。





 


我快d大個就可以同兩個姐姐一齊玩lu。





沒有留言:

張貼留言