2017年3月2日 星期四

又係復活節去台灣〈五〉

2016年4月1日

去過晨露莊嘅旅客,都會評價:1. 呢度好有人情味;
2. 庒爸庒媽超好人;3. 間屋好靚;3. 早餐非常之好食。
第一同第二點已經印證咗,今日我就嚟試埋第四點先。
一落大廳,見到我哋三個人嘅手工早餐,就已經嚇咗一跳,
我估庒媽一定要好早起床預備嘞!
除咗樣靚,味道都好好架。


食完呢個好豐富嘅早餐之後,上去收拾行裝今日走嘞!
不過一場嚟到,梗要搵啲嘢玩吓先啦!
庒哥就介紹我哋去「宜蘭綠色博覽會」。
而且庒媽好好,叫我哋將行李寄存喺民宿,
玩完打電話俾佢,佢叫庒哥車去火車站俾我哋。


其實博覽會裏面好似香港花展之類嘅展覽咁,
鍾意花草樹木大自然嘅朋友,不妨去玩玩。


今日就有一班幼稚園小朋友嚟戶外學習啦!


老友,合個照先!


有啲裝置幾得意,但都唔知有無用途架。


用飲管做成嘅三星蔥田野景,好有代表性喎!


地方好大,要跟住地圖走,呢處叫做銀柳步道。


附近都有得shopping架,例如可以買米啦!


「米滿」,又即是「美滿」。


另一邊,有一班年青人集合一齊玩激流,好似好好玩咁喎!


穿過長長嘅瓜棚,葉片咁稀疏,有無瓜呢?


嘩!係雙色嘅南瓜呀!


呢個又係第二種形態嘅南瓜?


其實好多設施都無說明,即使咁靚都唔知係咩。


今日行程,完滿結束嘞!搭巴士返羅東客運站嚕


返到客運站,先去附近食個簡簡單單嘅午餐先,
等咗一輪,原來庒哥唔得閒,最後係庒嫂送行李俾我哋架。



沒有留言:

張貼留言