2017年3月2日 星期四

又係復活節去台灣〈六至七〉

2016年4月2日及4月3日

雖然上次已經去過一次野柳,但係上次係包車,今次搭巴士,
講真有少少擔心,不過好彩最後都成功到達啫。
好耐無見嘞!俏皮公主殿下,你好嗎?


今日陽光普照,係一個大好天,非常適合郊遊。


一舊一舊好似磨菇形狀嘅化石,大家都爭相去影相喎!


舊舊化石形態都唔同,配落海景真係好靚呀!


我記得上次都有見到佢,仙女鞋吖嘛。


仲有呢啲叫燭台。


加啲想像力啦!佢係一隻猛獸嚟架!


玩咗一個上午就預備離開啦,睇落好多車可以搭,
但係原來好難上到巴士,而且班次都唔算密,
後來有的士司機兜搭,最初我哋都唔理,但係真係好難離開呢道,
咁啱有一對星加坡情侶同我哋情況一樣,咁我哋就夾埋一齊包的士囉!
一齊包車平好多,舒舒服服就到咗十分嘞!


我哋請的士司機停喺十分大瀑布,咁就可以行少啲啦!
之前我嚟到,呢道係私人地方,要收入場費,
今次嚟到,呢道已經全面開放俾大眾免費入場,真係好呀!


返到十分火車站,朋友們都唔係幾想放天燈,於是我哋就決定返台北嘞。


返到台北又急急買吓手信,臨返酒店前買個鬍鬚叔叔芝士蛋糕返去宵夜先。


最後一日,為咗陪朋友,我將上午機改埋黃昏機一齊走,
咁今日又多半日啦!去台北101影張到此一遊先啦!


其實目的地係佢至啱:幾米月亮公車。


後面又要影......


前面梗係要影啦......


上車喇喂,Bear Bear司機要開車嘞!


唔駛客氣,大家隨便搵位坐,或者去圖書櫃攞本書睇吓先啦!


企穩啲,扶好呀!


如要落車,記得要鐘呀!


咦!果邊有個小男孩抱住個月亮,好似好寂寞咁嘅。
其實景點就只有呢架巴士,影極15分鐘都走得啦!


如果話今次旅程第一個主題係幾米,咁第二位應該係line friend啦!


呢間大好多,貨品種類都多好多,呢個話係best buy喎!


呢啲又好似幾靚,啲質地好似以前嘅嗽口杯噃。


嘩!好閃呀!係名貴首飾呀!


返到酒店附近,食埋個Lunch先至去機場,
呢個台北宜蘭之旅就完滿結束嘞!



沒有留言:

張貼留言